×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
جزئیات برخورد با ناوهای آمریکایی توسط سپاه پاسداران ایران در دریای عمان به همراه تصاویر و فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام با اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست امریکا برای سرقت نفت ایران در دریای عمان ناکام ماند.

آمریکایی‌ها در این اقدام یک نفت‎کش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفت‎کش دیگر، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.

رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‎برن بر روی عرشه نفت‎کش حامل نفت سرقت شده آن را تصرف و به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.

نیروهای ارتش تروریست آمریکا در ادامه با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفت‎کش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه جان‎برکفان نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.

آمریکایی‎ها برای تقویت توان خود با استفاده از استعداد بیشتر و گسیل چندین ناو جنگی دیگر برای سد کردن مسیر حرکت نفت‎کش تلاش کردند اما با درک آمادگی و قاطعیت رزمندگان سپاه برای رویارویی با هر نوع ماجراجویی و تهدید علیه منافع ملت ایران، از ادامه ماجرا منصرف و منطقه را ترک کردند.

این نفت‎کش در ساعت ۸ صبح سوم آبان در آب‎های سرزمینی ایران، در لنگرگاه بندرعباس پهلو گرفته است. تصاویر شفاف، گویا و غیرقابل انکار این رخداد تا ساعتی دیگر در اختیار رسانه‌های گروهی قرار خواهد گرفت.

فیلم این رخداد در پایان تصاویر می توانید ببیند 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.