×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجازه ندهیم بین مدیریت و کارگران فاصله ایجاد کنند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ جزئیات نشست مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان در دیدار با پرسنل بدین شرح می باشد.

اجازه ندهیم بین مدیریت و کارگران فاصله ایجاد کنند/ با تولید ۹۴۵ هزارتن ، سه ماه پاداش بهره‌وری به همه کارگران اعم از پیمانکار و کارفرما پرداخت خواهد شد/ امکان دیدار مستقیم تمامی پرسنل شرکت با مدیرعامل فراهم است….

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پرسنل کارخانه سیمان با مدیر عامل بصورت عمومی و جداگانه دیدار کردند.

مدیرعامل کارخانه سیمان دشتستان در دیدار با پرسنل، ضمن تشکر از زحمات آنان در تعمیرات پایان سال مالی اخیر، گفتند: رفع مشکلات کارگران زحمتکش شرکت، دغدغه اصلی سهامدار، مدیریت و هیات مدیره است.

مهندس ایرج موسوی افزودند: وظیفه ما رسیدگی به وضعیت معیشتی پرسنل شرکت هست و هیچ منتی برای این کار وجود ندارد .

ایشان خاطر نشان کردند: با پیگیری مستمر انجام شده انشالله با تولید ۹۴۵ هزارتن ، سه ماه پاداش بهره‌وری به همه کارگران اعم از پیمانکار و کارفرما پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات موجود به خوبی به کارگران اطلاع رسانی نشده است. امکان دیدار مستقیم تمامی پرسنل شرکت با مدیرعامل فراهم است.

انشالله منبعد در ارتباطات مستقیم کارگران با مدیرعامل اطلاع رسانی خواهد شد.

مهندس موسوی اظهار داشتند: به دلیل عدم تولید دست مدیریت در پرداختها بسته است. مطمئنا با رفع مشکلات ، منافع آن در جیب کارگران خواهد رفت.
مدیرعامل اذعان داشتند: توان فنی و دانش فنی در مجموعه سیمان دشتستان بسیار بالاست و خوشبختانه کمبودی از این نظر نداریم.

مهندس ایرج موسوی با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته قولی ندادم که نتوانم عمل کنم یادآور شدند: پرداختهای مناسبتی اعیاد بصورت ماهیانه پرداخت شده و منبعد هم انشالله پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سیمان دشتستان بیان کردند: تمامی پرونده های قبلی پرسنلی در خصوص گروه و رتبه تعیین تکلیف شد و انشالله اگر کارگران در زمینه حقوقی مشکل داشته باشند بطور کامل پرداخت خواهد شد.

مهندس ایرج موسوی خاطر نشان کردند: پیگیری کارهای بازنشستگان توسط شرکت در دستور کار قرار دارد و در این زمینه مدیریت کنار کارگران خواهد بود.
مدیرعامل کارخانه به پرسنل چند توصیه داشتند.

« اجازه ندهیم بین مدیریت و کارگران فاصله ایجاد کنند»، « ما همه اعضای یک خانواده هستیم و فقط با همدلی و اتحاد هست که میتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم»، «هیچ کس حق ندارد پرداخت بهره وری و سایر پاداش ها را به نام خود تمام کند. این پرداختها وظیفه مدیریت در قبال زحمات کارگران هست»

پیش از سخنان مدیر عامل تعدادی از پرسنل سوالات و دغدغه های کارگران را بیان کردند و در پایان نیز پرسنل بصورت جداگانه با مهندس موسوی دیدار نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.