×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سایت‌های جدید اینترنت پرسرعت در روستاهای دشتستان راه‌اندازی شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پیگیری نماینده دشتستان؛سایت‌های جدید اینترنت پرسرعت در روستاهای دشتستان راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با تقدیر از پیگیری‌های نماینده دشتستان در مجلس گفت: سایت‌های جدید اینترنت پرسرعت در روستاهای دشتستان راه‌اندازی شد.

علی سملیان اظهار داشت: دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های بسیار زیادی را در راستای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان داشته است و شاهد اجرای طرح‌های خوبی هستیم.

وی از تقویت شبکه اینترنت در روستاهای دشتستان خبر داد و اضافه کرد: طی سال جاری با تقویت زیرساخت‌ها، وضعیت اینترنت در روستاهای چهاربرج، بنار آزادگان، بنار سلیمانی و بنار آب‌شیرین بهبود یافته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: طی روزهای گذشته طرح توسعه زیرساخت و تقویت پوشش اینترنت در روستاهای هلپه‌ای، تل سرکوب و بشیرآباد در دشتستان اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای فیبر نوری گلدشت – پلنگی و تنگ‌ارم – رونی ادامه داد: این طرح‌ها از محل اعتبارات خدمات عمومی اجباری تخصیص یافته است.

سملیان با تقدیر از همکاری و تلاش کارکنان مخابران استان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های نماینده دشتستان، امسال عملیات اجرایی سایت‌های روستاهای درنگ، سربست، آقامیراحمد و چهل زرعی عرب اجرا می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.