×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرپرست شهرداری برازجان؛ نصب و تجهیز ۶ پارک به وسایل بازی جدید/محلات کمتر توسعه یافته در اولویت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سرپرست شهرداری برازجان در خصوص ساماندهی تجهیزات پارک‌های شهر گفت: طی هفته های آتی برخی از پارک‌های شهر به وسایل جدید برای تفریح کودکان مجهز خواهند شد، این مهم با هدف ایجاد شور و نشاط در تمامی محلات خصوصا محلات کمتر توسعه یافته از برنامه‌های مهم شهرداری است.

بهزاد احمدی فرد با اعلام اینکه پارک محله ای امام رضا (ع) ، پارک محله ای دانشگر و پارک محله ای کلیجا از مناطق کمتر توسعه یافته هستند که به وسایل بازی کودک مجهز خواهند شد عنوان کرد: این وسایل بازی به منظور توسعه و بهبود فضاهای عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها در کنار آنها نصب خواهد شد.

احمدی فرد با بیان اینکه رسیدن به نقطه مطلوب در پارک ها و مراکز تفریحی شهر بدون همکاری شهروندان میسر نخواهد بود، اظهار کرد: وظیفه مجموعه شهرداری مجهز کردن پارک ها و فضاهای سبز جهت تفریح و نشاط مردم و کودکان است اما در این خصوص از تمامی شهروندان خواهان مراقبت از تمامی تجهیزات پارک ها هستیم.

وی فرهنگ‌سازی را موثرترین کار برای جلوگیری از تخریب اموال عمومی اعلام کرد و افزود: اگر مردم محافظت و استفاده صحیحی از این وسایل داشته باشند، به تدریج عمر این وسایل افزایش یافته و هزینه هایی که برای تعویض وسایل پرداخت می شود می تواند جایگزین خرید وسایل جدیدی برای پارک ها و بوستان ها باشد.

احمدی فرد با اعلام اینکه بزودی تعدادی از پارک های این شهر به وسایل بازی کودکان مجهز خواهند شد عنوان کرد: تمامی این تجهیزات بروز است و با بالاترین کیفیت خریداری شده که ان شاالله طی هفته های آینده در پارک های مورد نظر نصب خواهند شد.

سرپرست شهرداری برازجان ادامه داد: با توجه به اینکه نصب و نگهداری وسایل ورزشی و بازی در پارک‌ها تاثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد عنوان کرد: این وسایل در پارک های محله ای از جمله پارک محله ای ۲۸ هکتاری، پارک محله ای خیابان شهید آیت، پارک محله ای امام رضا (ع) ، پارک محله ای خیام، پارک محله ای خیابان سلمان فارسی(کلیجا) و پارک محله ای خیابان شهید دانشگر نصب خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.