×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور کارکنان ادارات و بسیجیان در جوار شهدای خوشنام شهر برازجان برگزار گردید

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ این مراسم صبح امروز به میزبانی پایگاه مقاومت شهید هوشنگی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی فرماندهی محترم سپاه ناحیه جواد الائمه جناب سرهنگ غلامپور برگزار گردید.

مهمترین وظیفه ما در عصر غیبت اطاعت و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و رهبری می باشد.

درادامه پاسدارحاج کریم جماعتی فرمانده حوزه کارمندی وکارگری حضرت رسول. ص. سپاه دشتستان ضمن عرض خیرمقدم به حاظرین درگزارشی کوتاه از تاثیربرکات زیارت عاشورادرماموریتهای محوله سخن گفت وخواستارحضورحداکثری کارمندان درمراسمات آینده گردید.

آقای جماعتی یادآور شد؛ از ۲ سال شیوع بیماری کرونا و با بهتر شدن وضعیت این بیماری در دشتستان ، این سومین مراسمی است که در جوار شهدای گمنام شهر برازجان توسط کارکنان ادارت و بسیجیان برگزار شده است.

سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه در این محفل توضیحاتی از پدر آخرین حجت خدا بر روی زمین حضرت مهدی ( عج ) ، امام حسن عسکری در آستانه شهادت آین امام و آغاز آمامت فرزند دلبر این امام حضرت مهدی ( عج ) از کتاب بیانات آیت‌الله صفایی بوشهری خدمت افراد در این محفل ارائه نمود و در آنتهای این مراسم یکی از پرسنل ادارات شهر خاطره ای از شهید برازجان را نقد نمود و مراسم خاتمه یافت. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.