×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویر وجزئیات «جشن لبخند» ویژه کودکان کار و معلولین به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک در برازجان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام «جشن لبخند» ویژه کودکان کار و معلولین به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک در برازجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، یک شنبه ۱۸ مهرماه، به همت اداره فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان با همکاری اداره بهزیستی شهرستان دشتستان به مناسبت روز جهانی کودک،جشن لبخند ویژه کودکان کار و معلولین عزیز، درسالن تالار فرهنگ برازجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

درابتدای مراسم رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تبریک روز جهانی کودک، نکاتی را جهت توجه ویژه به کودکان کار و معلولین با همراهی، همدلی و همکاری تمامی مسؤلین و ادارات مرتبط شهر و شهرستان بیان نمودند.

بر اساس این گزارش در این مراسم برنامه هایی ازجمله اجرای موسیقی زنده، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز ، نمایش طنز توسط هنرمندان شهرمان برگزار شد.

گفتنی ست در پایان رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ضمن تبریک روز جهانی کودک، از کسانی که در برگزاری این جشن همکاری کرده بودند تشکر و قدردانی نمود، سپس بادعوت از مسؤلین از پوستر «پویش نامه ای به شهرم» که یکی دیگر از برنامه‌های اداره فرهنگی شهرداری باهدف مشارکت کودکان و نوجوانان شهر برازجان وهمچنین استفاده از ایده ها و نظرات آنان درمدیریت شهری بود رونمایی شد و از تمامی کودکان کار حاضر در سالن تجلیل گردید و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

روابط عمومی شهرداری برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.