×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محمدی زاده استاندار بوشهر : رهاورد سفر دولت برای بوشهر بیش از پنج هزار میلیارد تومان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، استاندار بوشهر : رهاورد ششمین سفر استانی هیات دولت سیزدهم به این استان به بیش از پنج هزار میلیارد تومان می رسد.

وی افزود؛ هم اکنون اختصاص چهار هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی برای اجرای ۹۴ پروژه مصوب است که نسبت به اعتبارات مصوب سفر به پنج استان دیگر بیشتر است.

محمدی زاده ادامه داد؛ البته یکسری از مصوبات و برخی تصمیم‌ها نیز در حین سفر رئیس جمهوری به این استان توافق شده که پیش بینی می‌شود سرجمع اعتبار مصوبه‌های سفر هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر به بیش از پنج هزار میلیارد تومان افزاش یابد که رقم قابل توجهی است.افزون براین ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز در این سفر به استان بوشهر اختصاص یافت که رقم خوبی است.

در پایان استاندار بوشهر یادآور شد، همچنین تخصیص ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل اعتبارات منابع صندوق توسعه ملی به استان بوشهر از دیگر رهاوردهای سفر هیات دولت به این استان است که از این میزان ۱۷۰ میلیون دلار مربوط به یک واحد پتروشیمی در عسلویه و ۷۵۰ میلیون دلار آن نیز برای توسعه صنایع دریایی است که برای ساخت شناور باید به کشتی و لنج سازی‌ها پرداخت شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.