×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نماینده دشتستان؛ مسائل و مشکلات آب شرب در آب‌پخش بررسی نمود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در نشستی با حضور نماینده دشتستان، فرماندار و مدیر آبفای شهرستان، مدیرعامل آب استان و اعضای شورای شهر آب‌پخش مسائل و مشکلات آب شرب در آب‌پخش بررسی شد.

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: در شهر آب‌پخش شاهد نارضایتی‌های فراوانی برای تامین آب هستیم و مردم در نقاط و محلات مختلف شهر از این وضعیت ناراضی هستند.

دکتر ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه باید دنبال استقلال آبی در شهرستان دشتستان باشیم، احداث آبشیرین‌کن را یکی از راهکارهای مهم و اساسی در این زمینه دانست.

وی افزود: به منظور پیگیری مسائل حوزه آب نشست‌های مستمر و مکرری را در وزارت نیرو داشته‌ایم و برای حل مشکل آب‌پخش تاکید کردیم که آب‌شیرین‌کن آبپخش هرچه سریعتر احداث و تکمیل شود که آقای جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور دستورات لازم را صادر کرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات اساسی در آب پخش را ناشی از فرسودگی خطوط دانست و بیان کرد: باید نسبت به نوسازی این خطوط اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: در سطح کشور در هر سازمان و وزارت‌خانه‌ای که نیاز باشد مراجعه و مسائل و مشکلات را دنبال و پیگیری می‌کنیم و در استان نیز این موضوع باید به جد دنبال شود.

رضایی همچنین از خدمات و زحمات فرماندار دشتستان و نیز مدیران و کارکنان آبفای استان و دشتستان در مهار بحران آب در تابستان امسال تقدیر کرد.

در این نشست نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان بر نوسازی خطوط،‌ تامین آب از آبشیرین‌کن و ایجاد خط انتقال از بوشهر به دشتستان تاکید کرد.

وفایی و رضایی از اعضای شورای شهر حجت‌الاسلام رضایی امام جمعه آب‌پخش نیز مسائل و مشکلات آب شهر آب‌پخش را بیان و خواستار تلاش برای رفع این مشکلات شدند.

مدیرعامل آبفای استان و مدیر آبفای شهرستان دشتستان نیز ضمن تشریح عملکرد این دستگاه، از تلاش برای رفع مشکلات آب‌ آب‌پخش خبر دادند.

در پایان نشست، موضوعاتی همچون تسریع در ساخت آب‌شیرین‌کن آب‌پخش، نوسازی بخشی از شبکه، تامین آب از طریق آب‌شیرین‌کن‌ها، ایجاد خط انتقال آب از بوشهر تا دشتستان، تولید بانک اطلاعاتی از وضعیت آب آبپخش، شفاف‌سازی پروژه‌های تبصره ۳، پیگیری اتصال آب‌پخش به خط کوثر از منطقه بند محمد عبدالله، خروج آب‌پخش از نوبت‌بندی آب مورد تصویب قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.