×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سومین جلسه کمیسیون جوانان و نخبگان شهر برازجان برگزار گردید/تصاویر و جزئیات سایت برازجان سلام

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ سومین جلسه کمیسیون نخبگان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان با محوریت ایجاد کارگروه علمی پژوهشی و با حضور تعدادی از جوانان و نخبگان شهر برازجان در شورای شهر برازجان تشکیل گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در این جلسه ابتدا حاج محراب بنافی ریاست کمیسیون جوانان و نخبگان با پاسداشت مقاومت جوانان و حضور آنها در جبهه های حق علیه باطل و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، آن زمان را تجلی حضور جوانان در عرصه های مختلف و آوردن علم توسط همین جوانان به جبهه های نبرد حق علیه باطل دانست .

بنافی افزود: زمانی که دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران با سلاح و مهمات خود کشور را بمباران میکردند و هیچ کشوری سلاح جهتن دفاع به ما نمیداد همین جوانان نخبه و دانشگاهی ما لباس رزم پوشیدند و خود اقدام به ساخت مهمات و سلاح کردند و همین اقدام جوانان است که دشمنان را خیره نموده است و این حقیقت را برای آنها روشن کرده که جنگ ها و نبرد ها ما را قوی تر می سازد و جوانان و نخبگان ما قدمی از اهداف والای خود که پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان ایران است عقب نخواهند گذاشت .

در ادامه جلسه جوانان و نخبگان حاضر اقدام به معرفی خود و سطح علمی و دستاوردهای خود نمودند و از مسئولین محترم شهرستان و استان درخواست داشتند که به آنها توجه ویژه نمایند و تقاضا داشتند که از طرح های شان حمایت کنند تا این طرح ها دیده شوند و بتوانند از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل گردند و خواهان اختصاص بودجه برای حمایت از طرح های علمی و پژوهشی خود بودند .

در این جلسه نخبه سطح یک کشوری فرهاد نجومی مواردی را از سختی ها و تلاش های خود برای رسیدن به این جایگاه علمی برای افراد حاضر در جلسه توضیح داد .

در ادامه جناب آقای بنافی نخبه پروری و حمایت از نخبگان و جوانان را یکی از اهداف مهم این کمیسیون برشمرد و خواهان این بود که کارگروه علمی پژوهشی تشکیل گردد
که اقدام به جذب نخبگان شهر برازجان نماید قول دادند که با تمام وجود و توان قانونی خود از این جوانان حمایت خواهند کرد .

در پایان جلسه مسئولیت کمیته علمی و پژوهشی به آقای محمدجواد عبدالهی داده شد و آقای صادق پورافشار نیز با انتخاب اعضای حاضر در جلسه به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب گردیدند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.