×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه مشورتی مناسب سازی شهرستان بوشهر برگزار شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ اولین جلسه شورای مشورتی مناسب سازی در خصوص مناسب سازی داروخانه های دولتی ، خصوصی و معابر شهری با حضورمریم قربانی معاون عمرانی فرماندار، آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی و دبیر مناسب سازی شهرستان بوشهر، معصومه رستمیان کارشناس مناسب سازی بهزیستی، نمایندگان شهرداری مرکزی، منطقه یک، دو، انجمن داروسازان، سازمان نظام مهندسی، نماینده انجمن معلولین به میزبانی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، در ابتدای این جلسه آرزو منوچهری مدیریت بهزیستی و دبیر این جلسه ضمن خوش آمد گویی به اعضاء جلسه ضمن شرح دستورالعمل آیین نامه همچنین تاکید بر مصوبات جلسات قبل گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه داد و خواستار رفع مشکلات مناسب سازی و موانع و همچنین راهکارهای متناسب برای افراد دارای معلولیت جهت عبور و مرور آسان از داروخانه ها و محیطی شهری شد .

وی اظهار امیدواری کرد: با یک همدلی بین بخشی همه دستگاه های متولی با بهره گیری از نظرات افراد دارای معلولیت و متخصصین این حوزه، فضای شهری را برای حضور بیشتر افراد دارای معلولیت و سالمندان مهیا سازند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شهرداری و انجمن دارو سازان با مجموعه بهزیستی در امر خدمات ویژه به توانخواهان از اجرای زنگ ویژه معلولین در درب ورودی داروخانه خبر داد و گفت: عزیزانی که نسبت به مراجعه با داروخانه جهت عبور و مرور مشکل دارند با اعلام زنگ ویژه معلولین خدمات به این عزیزان توسط پرسنل داروخانه ها صورت می گیرد.

مریم قربانی معاون عمرانی فرماندارشهرستان بوشهراظهار داشت: ادارات برای پیشبرد اهداف مناسب سازی میبایست موارد مناسب سازی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته در خصوص زنگ ویژه معلولین جهت دریافت خدمات دارویی این کار را بسیار حائز اهمیت دانست و از مسئولین ذیربط خواست تا عزیزانی که درخواست مجوز جدید احداث داروخانه و خدمات پاراکلینیکی یا جابجایی را دارند جهت عبور و مرور و مناسب سازی معابر برای افراد توانمند و سالمند این در کارها در اولویت اولیه خود قرار دهند.

قربانی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش مسئولین شهرستان و استان، بهزیستی استان، شورای اسلامی شهر بوشهر جهت مکانیزه کردن خطوط اتوبوسرانی ویژه معلولین تصمیمات خوبی گرفته شود تا در کنار الزام قانونی، اخلاقی ، عرفی و اجتماعی هم برای حق استفاده از تمام امکانات جامعه ائم از تفریحی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، اماکن عمومی و معابر شهری برای افراد دارای معلولیت در یک عدالت اجتماعی، این افراد هم مانند تمامی آحاد جامعه از همه امتیازات جامعه بهره مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.