×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارسطو قائدی : محله های که درسطح برازجان به صورت رسمی جزء املاک اصلی شهر برازجان نیستند به زودی به محوطه شهری افزوده خواهند شد/ محله ولفجر برازجان هم خدمات بیشتر شهری دریافت خواهد نمود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : ارسطو قائدی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در اولین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر برازجان با اصحاب رسانه :  از اینکه در چهار سال می توانم در خدمت شهروندان برازجان باشم و خدمات زیادی به مردم برازجان داشته باشم خرسندم و ایشالله در فواصل مختلف جلسه های شورا را با اصحاب رسانه برای اگاهی اقدامات این شورا با مردم دشتستان براقرارخواهیم نمود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : قایدی در پاسخ به خبرنگارسایت برازجان سلام در مورد محله های که درسطح برازجان به صورت رسمی جزء املاک اصلی شهرافزوده نشده اند یاداو شد که : این محلات ما به صورت جدی در دستور کاری شورای اسلامی شهر قرار دارد و در طرح تفصیلی ما قصد آن را نداریم که این محله ها را به شهر را اضافه نماییم و سعی خود را بر آن نهادیم که این محلات وارد زمین های شهر شوند و با وجود اینکه این اراضی جزء شهر نیستند امکانات خاصی از طرف شورای شهراسلامی و شهرداری برازجان به این محلات واگذار شده است ، که هنوز هم باید به امکانات این حاشیه شهر افزوده شود .

رییس شورای ششم شورای اسلامی شهر در ادامه پاسخ خبرنگار این سایت در مورد محله ولفجر افزود : محله ولفجر داری ۵۰۰۰ هزار نفر ساکن شهری است ، که هنوز به زمین های شهری افزوده نشده است ، انشالله به زودی این محله هم در زمین های اصلی شهر افزوده و علاوده بر خدمات جمع آوری زباله از خدمات خانه بهداشت و فضای سبزبهره مند خواهند شد و مشکل تبدیل ثبت سند غیر رسمی آنها به سند اصلی رسمی مرتفع خواهد شد .

قایدی افزود : با جلسه ای که با اعضای مسکن شهرسازی به زودی خواهیم داشت، سعی خواهیم نمود که آب رسانی محله ولفجر و مشکلات محله ولفجر برازجان را به زودی برطرف نماییم و امید داریم محله های علی آباد و اکبرآباد بتوانیم به زمین های اصلی شهر اضافه نماییم .

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان افزود : این محله ها با وجود اینکه در حال حاظر خارج ازمحدوده شهری است ، اسفالت کوچه های این منطقه دارد توسط شهرداری انجام می شود . 

وی افزود :افراد نخبه را وارد شهرداری می نماییم  و ۱۷۰ نیروی کارگر کارتی شهردای تعیین تکلیف خواهند شد 

ارسطو قائدی بودجه های سال ۱۴۰۰ بدین شرح اعلام نمود .

کل بودجه ۱۵۲ ملیارد است ، جاری ۶۹ ملیارد که ۴۵ درصد از بودجه سالانه است و بودجه عمرانی ۸۳ ملیارد که ۵۵ درصد از بودجه سالانه است و افزود که تا تاریخ ۱۷ شهریور ۲۰ پروژه شهری برازجان فعال خواهد شد .

درپایان این مقام مسئول درمورد بعضی از پروژه ها افزود :

اسفالت ۸۰ هزار متر مربع مناقصه آن انجام شده و اکهی شده است که کوچه ها و جاهایی که حق همیاری پرداخت شده به زودی اسفالت خواهد شد .

لایروبی دره ها در حال انجام است

بهسازی بلوار شهرداری برازجان تا استادیوم تختی برازجان

جاده پیاده سازی سلامت ۲ را شروع به کار خواهیم نمود و تا پایان سال ایک کار را انجام خواهیم داد ، جاده سلامت ۲ از میدان مجاهد شهر برازجان و تا دیوار سپاه برازجان انجام خواهد شد تا تراکم جمعیت جاده سلامت برازجان کمتر شود و مردم محله میدان مجاهد نیاز به آمدن به جاده سلامت یک را نداشته باشند و در همان محله خود ورزش خود را انجام دهند.

تجهیزات ترافیکی در شهر برقرار شد ، دو مسیر از چهار راه های برازجان به چراغ های راهنمایی ترافیکی تجهیز شدند

تجهیزپلیس ساختمانی و اجرائیات انجام شد

پل خروجی برازجان به اهرم بهسازی می شود.

اختصاص ۲ میلیارد تومان جهت احداث پارکینگ شهری 

در پایان مصیب غریب زاده عضو شورای شهر اسلامی برازجان در این جلسه افزود تا روز آغاز به شورای ششم که به تاریخ ۱۴/۵/۱۴۰۰ است و انتخاب شهردار جدید هییچ گونه مناقصه ای از سال ۱۴۰۰ برگزار نشده است و در حال حاضر ۳ نامه از شهرداری به شورا رسیده است ، برای برگزاری مناقصه سال جاری و بازرچه های محلی در شهر برازجان دایر خواهیم نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.