×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
با حضور سرپرست شهرداری برازجان ؛ عملیات لایروبی دره های فصلی شهر برازجان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ مهندس بهزاد احمدی فرد در این رابطه اذعان داشت: این اقدام در حالی صورت می گیرد که امسال ، عملیات لایروبی دره ها ، پیش از موعد انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری برازجان با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به طغیان مسیل های شهری ، افزود: بدون شک ، لایروبی این دره ها در کاهش خطرات ناشی از سیلاب و تهدید محل زندگی شهروندان نقش مهمی ایفا می نماید.

وی افزود: نقاط پر خطر در مسیر جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف کارشناسی شده و هم اکنون همکاران ما در بخش های عمران و خدمات شهری با جدیت در حال لایروبی این مسیر ها هستند.

سرپرست شهرداری با اشاره به نا رضایتی مردم از وضعیت کانال دفع آبهای سطحی خیابان شریعتی و خیابان الفتح ، خاطرنشان نمود: لایروبی این دو نقطه در دستور کار قرار گرفته و امید است که با همراهی مردم شریف برازجان این کار هرچه سریعتر انجام شود.

سرپرست شهرداری برازجان ادامه داد: دره های فصلی محله ی علی آباد ، انتهای خیابان ابوذر و خیابان مجاهد آغاز شده و بزودی شاهد انجام این کار در سایر نقاط نیز خواهیم بود .

احمدی فرد در خاتمه ، با تشکر از دست اندرکاران این امر مهم ، ابراز داشت: در مسیر توسعه شهر برازجان ، از هیج تلاشی فروگذار نخواهیم نمود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.