×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گزارش تصویری و جزئیات آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان دشتستان با حضور فرماندار دشتستان در آخرین روز هفته دولت بدستور استاندار بوشهر از طریق ویدیوکنفرانس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فرماندار دشتستان در آئین ویدئو کنفرانسی افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان بمناسبت هفته دولت بدستور استاندار بوشهر برگزار شد

افتتاح ۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۷۳ میلیارد تومان در شهرستان دشتستان

تقدیر از ۲۱۲ کارمند نمونه ادارات شهرستان در هفته دولت

برگزاری میز خدمت در بخشهای شش گانه شهرستان طی هفته دولت

آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه ایمن سازی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در ابتدای این جلسه اقدامات چند سال اخیر در شهرستان به صورت خلاصه اعلام شد

افتتاح ۷۰ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان

اضافه شدن تجهیزات پزشکی و درمانی با اعتبار۱۵۰ میلیارد تومان

ارتقاء سرانه فضای ورزشی شهرستان دشتستان
افتتاح ۷۰ پروژه آموزشی در شهرستان
افتتاح ۸۶ زمین چمن مصنوعی در شهرستان
ساخت ۱۴۵ سازه آبخیزداری در شهرستان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در آئین ویدئو کنفرانسی افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح پروژه های خوبی هستیم که نشان دهنده ظرفیت خوب و بالای این شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بیان داشت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونای شهرستان برای رعایت پروتکل ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی در بخشهای شش گانه شهرستان بصورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتیم و افتتاح و عملیات اجرایی پروژه ها را آغاز کردیم.

وی با اشاره به انسجام و هماهنگی خوب شهرستان با وجود مشکلات متعدد، بیان داشت: در ایام هفته دولت امسال ۱۲۰ پروژه با ۷۴۱ میلیارد تومان شامل ۸۰ پروژه افتتاحی با اعتبار ۳۱۱ میلیارد تومان و ۴۰ پروژه با اعتبار ۴۳۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن در دشتستان آغاز می شود.

نوروزی بیان داشت: امروز با دستور استاندار بوشهر، ۱۵ پروژه عمرانی با ۲۷۳ میلیارد تومان شامل۱۰ پروژه افتتاحی به ارزش ۱۸۹ میلیارد تومان و ۵ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار دشتستان به تقدیر از ۲۱۲ کارمند نمونه ادارات شهرستان در هفته دولتاشاره کرد و گفت: طی این هفته نشست با گروه های مجازی در راستای بیان دستاوردهای دولت به مردم و میز خدمت در بخش های شش گانه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی به اقدامات خوب و موثر دولت طی سال های اخیر در حوزه شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: بحث سد سازی و منابع آبی پایدار یکی از موضوعات مهم شهرستان بود که در این راستا سد شهدای تنگ ارم و سد ارغون کلمه افتتاح شد.

نوروزی ادامه داد: با توجه به نیاز و ضرورت شهرستان، عملیات اجرایی سد دالکی نیز در سال ۹۸ آغاز شد که در حال حاظر ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و که امید داریم با تخصیص اعتبار شاهد تکمیل این سد باشیم.

نوروزی به طرح تحول کشاورزی بمنظور افزایش بهره وری در شهرستان اشاره کرد و افزود: طرح تحول کشاورزی با مطالعه ۱۰ هزار هکتار در سطح شهرستان آغاز شد که ۲۴۰۰ هکتار آن در بخش سعدآباد در حال انجام است و بزودی این طرح افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به سازه های آبخیزداری در شهرستان عنوان کرد: در کل شهرستان حدود ۳۱۵ سازه آبخیزداری ساخته شده که ۱۴۵ مورد آن مربوط به سال های اخیر است و درراستای تقویت سفره های زیرزمینی میتواند نقش آفرینی کند و تاثیرگذاری لازم و مثبت داشته باشد.

فرماندار دشتستان درخصوص تقویت زیرساخت های حوزه درمان گفت: در سال های اخیر ۷۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در راستای تقویت زیرساخت حوزه بهداشت و درمان افتتاح شده است.

وی به اضافه شدن تجهیزات پزشکی و درمانی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: طرح نوسازی خانه های بهداشت نیز طی سال های گذشته در سطح شهرستان انجام گرفته که باید در این راستا برنامهریزی بیشتری داشته باشیم.

فتح الله نوروزی با اشاره به حوزه ورزش عنوان کرد: در سال های گذشته ۸۶ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دشتستان افتتاح شده و در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

فرماندار دشتستان به سالن های ورزشی و خانه های ورزش روستایی اشاره کرد و گفت: با تقویت این حوزه، سرانه فضای ورزشی در شهرستان از ۸۶/۰ به ۱/۰۶ ارتقاء یافته است.

وی با بیان اینکه ۳۰ شرکت در مرکز رشد شهرستان در حال فعالیت هستند، افزود: ۷۰ پروژه آموزشی، فرهنگی و پرورشی در قالب ۲۲۵ کلاس به مساحت ۳۷ هزار متر مربع طی سال های اخیر بمنظور تقویت حوزه آموزش در دشتستان افتتاح شده است.

نوروزی با اشاره به مورد توجه قرار گرفتن مسکن مددجویان گفت: امسال کمیته امداد با بنیاد مسکن و وزارت کشور در قالب دو تفاهم نامه، ۸۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان احداث می کند که ۸۵ واحد افتتاح و ۳۳۵ واحد عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

فرماندار دشتستان درخصوص سیل ۱۶ آذرماه سال گذشته عنوان کرد: عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در راستای ایمن سازی واحدهای آسیب دیده آغاز شد.

و در نهایت در این روز طرح های زیر در دشتستان افتتاح شد

۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۲۷۳ میلیارد تومان که امروز بصورت ویدئو کنفرانسی و بدستور استاندار در شهرستان دشتستان افتتاح شد به شرح ذیل است:

۱- افتتاح طرح توسعه سامانه نوین آبیاری( چاه برزی) با اعتبار ۴۵۴۰۰میلیون ریال

۲- آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۵۳ هکتاری و لوله گذاری خطوط آبیاری نخیلات با اعتبار ۰۰۰۰۵۴ میلیون ریال

۳- افتتاح ۱۱ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه شرکت توزیع برق با اعتبار ۵۷۲۹۵۷ میلیون ریال

۴- افتتاح خوابگاه دبیرستان باقرالعلوم خلیفه ای با اعتبار ۴۷۳۶۵ میلیون ریال

۵-افتتاح سالن ورزشی شهدای دانش آموزی شبانکاره با اعتبار ۴۲۸۴۴ میلیون ریال

۶-افتتاح دستگاه ام ار آی بیمارستان شهید گنجی با اعتبار ۳۰۰۰۰۰ میلیون ریال در برازجان

۷-افتتاح مخزن ذخیره اکسیژن بیمارستان شهید گنجی برازجان با اعتبار ۱۵۰۰۰ میلیون ریال

۸-آغاز عملیات اجرایی ۴ واحد lDR بخش زایمان بیمارستان شهید گنحی برازجان با اعتبار ۲۰۰۰۰ میلیون ریال

۹- افتتاح ایمن سازی و روکش آسفالت محور برازجان-کنارتخته با اعتبار ۳۲۵۰۰۰ میلیون ریال

۱۱-افتتاح بهسازی و ایمن سازی ورودی شهر سعدآباد با اعتبار ۳۴۰۰۰ میلیون ریال

۱۲-افتتاح تقاطع غیر هم سطح آب پخش-سعدآباد با اعتبار ۵۵۰۰۰۰ میلیون ریال

۱۳-افتتاح اجرای فیبر نوری پروژه راه اندازی تکنولوژی جدید موبایل به ۳G و ۴G با اعتبار ۹۰۱۰۰میلیون ریال

۱۴- آغاز عملیات اجرایی پل جاده سلامت با اعتبار ۵۴۰۰۰ میلیون ریال

۱۵-آغاز عملیات اجرایی دیوار حایل شهر وحدتیه از محل اعتبارات سیل ۹۹ با اعتبار ۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال

گفتنی است در حاشیه ی این مراسم از تعدادی مدیران پرتلاش دستگاه های اجرایی شهرستان؛ منصور نوذری مدیر جهاد کشاورزی، ماریا خویشدوست برازجانی رئیس شبکه بهداشت، محمدعلی تماری رئیس اداره تعاون کار، و شهرام جلال پور بیمارستان شهید گنجی تجلیل شد.

در هفتمین روز از هفته دولت بصورت ویدئو کنفرانسی ، برپایی میز خدمت و دیدار مردمی استاندار بوشهر با مردم دشتستان برگزار شد …….

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، میز خدمت و دیدار مردمی استاندار بوشهر و مدیران دستگاه های اجرایی بصورت ویدئو کنفرانسی در سالن اجتماعات برگزار شد.


روابط عمومی فرمانداری دشتستان

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.