×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تصاویر و جزئیات افتتاح ویدیو کنفرانس آغاز عملیات اجرایی ۲۶ پروژه با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان دشتستان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فرماندار دشتستان در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بخش مرکزی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۶ پروژه با اعتبار ۹۴ میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان دشتستان به صورت ویدیو کنفرانس شروع شد . 

مشروح این خبر 

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ واحد مسکونی مددجویان در برازجان
واکسیناسیون ۵۲۷۶۳ نفر در برازجان
تقویت زیرساخت حوزه های درمان و برق شهرستان
آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی تقاطع روستای راهدار
افتتاح گذر ۱۲ متری شهدای کارگر در برازجان
 آغاز عملیات اجرایی روشنایی محور دالکی- قلعه سفید
توسعه ۱۵۰ هکتاری شهرک صنعتی برازجان
 کیفیت و زیبا سازی پروژه ها مد نظر باشد

جزئیات تکمیل بدین شرح اعلام شد ……….

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، فتح الله نوروزی روز یکشنبه ۷ شهریور ماه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بخش مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مردمی بودن و مسئولیت پذیری از دو ویژگی بارز این شهیدان است که مدیران باید با سرلوحه قرار دادن آن ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند و در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش نمایند.
وی به انسجام و هماهنگی خوب شهرستان با وجود مشکلات متعدد اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال ۱۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۱ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

نوروزی با تاکید برکیفیت و زیبا سازی پروژه ها بیان داشت: از هفته دولت در سال گذشته تا کنون اتفاقات خوبی درخصوص زیر ساخت های حوزه درمان شهرستان رقم خورده و مبلغ ۲۸ میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان برای خرید داروهای کرونایی هزینه شده است.

وی با اشاره به اضافه شدن تعدادی تجهیزات زیرساختی مورد نیاز بیمارستان گنجی برازجان گفت: کلینیک تخصصی این شهر بعلت کم کاری دانشگاه علوم پزشکی استان راه اندازی نشد.

فرماندار دشتستان گفت: تعدادی تخت های بیمارستانی، دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن به بیمارستان مهراضافه شده و ساختمان مرکز رشد برازجان نیز آماده افتتاح است.

نوروزی با اشاره به تقویت زیرساخت های برق شهرستان با اعتباری بالغ بر۶۷ میلیارد تومان بیان کرد: قطعی برق در ماه های اخیر بعلت کمبود درسطح ملی و تقسیم بندی بود و با زیرساختهای شهرستان ارتباطی نداشت.

وی به واکسینه شدن حدود ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان اشاره کرد و افزود: تا کنون ۵۲ هزار و ۷۶۳ نفر در شهر برازجان واکسینه شده اند که ۸۴٫۲ درصد آنها افراد بالای ۵۰ سال هستند.

فرماندار دشتستان به روند واکسیناسیون افراد در شهر برازجان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۲٫۶ درصد از افراد ۴۰ تا ۵۰ سال و ۷٫۲ درصد افراد ۱۸ تا ۴۰ سال در برازجان واکسن دریافت کرده اند.

فتح الله نوروزی درخصوص پروژه های بخش مرکزی در هفته دولت بیان داشت: ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی به ۶ پروژه شهرداری برازجان اشاره کرد و گفت: افتتاح زیرسازی آسفالت محلات هدف با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، اجرای کانیو به مساحت ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱ میلیارد تومان، افتتاح گذر ۱۲ متری شهدای کارگر به مساحت ۷ هزار و ۵۲۰ مترو با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، احداث فضای سبز حاشیه محله امام خامنه ای به مساحت ۵٫۱ هزار متر مربع و با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و احداث فرهنگسرا و تاسیس آن در پارک محله کلیجا با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.

فرماندار دشتستان در تشریح پروژه های شهرداری دالکی بیان کرد: دو پروژه زیرسازی آسفالت محله شهید سلیمانی و تملک املاک نیز طی این هفته افتتاح و انجام می شود.
وی در ادامه بیان داشت: زیر سازی آسفالت روستای خوشاب با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و آسفالت معابر روستای نینیزک به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

نوروزی با اشاره به مورد توجه قرار گرفتن مسکن محرومین گفت: امسال کمیته امداد با بنیاد مسکن و وزارت کشور در قالب دو تفاهم نامه، ۸۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان احداث می کند.

فرماندار دشتستان به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد برازجان در هفته دولت اشاره کرد و افزود: ۱۱ واحد افتتاح و ۲۳ واحد عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ پروژه بنیاد مسکن شهرستان دشتستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: طی این هفته افتتاح ۳ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

نوروزی با تشریح ۳ پروژه مورد افتتاح گفت: آسفالت محمد روستایی گزبلند به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع، روستای بنداروز به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و گندمریز نیز به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان افتتاح می شوند.

فرماندار دشتستان در تشریح ۵ پروژه دیگر اضافه کرد: سیل بند بنه جابری، پل و دیوار حفاظتی روستای راهدار، احداث پل برازجان، پل و دیوارسنگی روستای قراول خانه و پل و دیوارحفاظتی روستای قلعه سفید با اعتبار کلی ۹ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی به تقاطع حادثه خیز روستای راهدار اشاره کرد و گفت: با توجه تصادفات دلخراش و حساسیت موضوع طی نشست های متعدد و با همکاری نماینده دشتستان و مدیرکل راهداری استان، اعتباری برای این تقاطع اختصاص یافت تا آرزوی دیرینه ی مردم این روستا تحقق یابد.

نوروزی ادامه داد: امروزعملیات اجرایی ایمن سازی تقاطع روستای راهدار به طول ۸۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز می شود.

وی اضافه کرد: روشنایی محور دالکی- قلعه سفید نیز به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرماندار دشتستان بیان داشت: دو بند سنگی ملاتی زیر حوزه راهدار-دالکی نیز افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود که تاثیر بسزایی در تقویت آب شرب و جلوگیری از سیلاب دارد.

نوروزی با اشاره به توسعه شهرک صنعتی برازجان بیان کرد: طی جلسات برگزار شده در تهران، مصوب شد که این شهرک ۱۵۰ هکتار توسعه یابد که ۴۰ هکتار در حال خرید و سند سازی است و پیگیری ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برطرف شدن مشکل فیبر نوری در شهرک صنعتی طی سالجاری گفت: در حال حاظر شهرک صنعتی برازجان ۷۲ شرکت دارد که ۶۰ مورد آن فعال است.

نوروزی درخصوص بحث فاضلاب شهرک صنعتی برازجان گفت: در حال پیگیری برای برطرف نمودن حل این مشکل هستیم.

روابط عمومی فرمانداری دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.