×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قلی پور رییس راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان دشتستان در گفتگوی اختصاصی با سایت برازجان سلام برنامه ها و پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان در هفته دولت سال ۱۴۰۰ را تشریح نمود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ برنامه ها و پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان در هفته دولت سال ۱۴۰۰ در گفتگو سایت برازجان سلام با قلی پور رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان بدین شرح اعلام شد …..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام قلی پور در ابتدا افزود؛ بهره برداری از  پروژه  بهسازی ، ایمن سازی و روکش آسفالت محور دالکی – کنارتخته  با مجموع اعتبار  ۳۲۰ میلیارد ریال

وی ادامه داد ، با توجه به حادثه خیزی و ترافیک سنگین محور دوخطه دالکی به کنارتخته و وجود شرایط کوهستانی مسیر ، در مجموع حدود ۱۳ کیلومتر  عملیات اجرایی روکش آسفالت و  حفاظ های بتنی درجا جهت افزایش سطح کیفی مسیر و حذف نقاط متعدد  پرتگاهی در طول محور  اقدام شد و خوشبختانه با تکمیل این پروژه تعداد تصادفات و مجروحین مسیر به میزان بسیار چشم گیری کاهش یافته است.

در ادامه مصاحبه ایشان؛ آغاز  عملیات اجرایی ایمن سازی تقاطع روستای راهدار با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال

وی در این مورد افزود ، یکی از نقاط بسیار حادثه خیز شهرستان دشتستان که  در سالیان اخیر شاهد اتفاقات ناگواری در آن بودیم و متاسفانه عزیزان زیادی را هم در آن نقطه از دست دادیم  تقاطع روستای راهدار حدفاصل برازجان تا دالکی است که انشالله با انجام و تکمیل اقدامات پیش بینی شده یکی از نقاط بسیار حادثه خیز شهرستان حذف خواهد شد.

در ادامه صحبت،  آغاز عملیات اجرایی روشنایی محور دالکی – قلعه سفید با اعتبار  ۱۳ میلیارد ریال

 قلی پور در مورد سوم ادامه داد ، به دلیل عدم وجود روشنایی مناسب حدفاصل دالکی تا قلعه سفید پروژه ای در خصوص روشنایی مسیر ذکر شده تعریف شده که انشالله با تکمیل عملیات مورد نظر یکی دیگر از نقاط حادثه خیز شهرستان حذف خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز داشت: بهره برداری از  پروژ تعریض ، بهسازی و ایمن سازی محور ورودی سعدآباد با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال

ریس راهداری شهرستان دشتستان ادامه داد،با توجه به افزایش چشم گیر ترافیک سالیان اخیر در ورودی و خروجی شهر سعدآباد و وضعیت بسیار نامناسب و غیر ایمن این محور شامل عرض کم و تخریب سطح رویه آسفالتی ، لزوم بهسازی و  ایمن سازی مسیر  احساس شد که با تکمیل و بهره برداری از پروژه فوق در هفته دولت امسال ،  شاهد  افزایش سطح ایمنی مسیر و همچنین رضایتمندی کاربران جاده ای خواهیم بود.

قلی پور در پایان ؛ در حوزه راه های روستایی و فرعی افزود….

با توجه به تصویب اعتبار مورد نیاز شانه سازی و تعریض محور روستایی چهار برج( به طول یک کیلومتر ) در کمیته برنامه ریزی ، اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

ضمنا در حال حاضر تعریض و بهسازی تعدادی از محور های روستایی در سطح شهرستان از قبیل محور های روستایی بهر و محمدجمالی و …  با همکاری دهیاری و بخشدارهای شهرستان در حال انجام است.

همچنین تعریض محور فرعی سعدآباد به وحدتیه نیز از پروژه بسیار مهم و حائز اهمیت در شهرستان هست که انشالله با تعیین پیمانکار مربوطه در آینده ای نه چندان دور شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.