×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان : در مسیر توسعه شهرستان با تیم کاری خود سعی نموده ایم که در هر عرصه کار خود را با احترام به مردم رعایت نماییم و در تمامی برنامه ها با مردم بهترین همراهی را داشته باشیم

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرماندارد شتستان در نشست خبری بمناسبت هفته دولت مطرح کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرماندار دشتستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس ابراز داشت : در مسیر توسعه شهرستان با تیم کاری خود سعی نموده ایم که در هر عرصه کار خود را با احترام به مردم رعایت نماییم و در تمامی برنامه ها با مردم بهترین همراهی را داشته باشیم .

این مقام مسئول ابراز داشت ؛ در هفته دولت امسال ۱۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۱ میلیارد تومان افتتاح و یا اغاز عملیات اجرایی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در فصل های مختلف پروژه های مناسبی خواهیم داشت که تقدیم مردم شهرستان خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تمامی مشکلات و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه با پیگیری ها و انسجام خوبی که در حوزه شهرستان و با هماهنگی های خوبی که در سطح استان و شهرستان اتفاق افتاد پروژه ها تکمیل شد که در هفته دولت تقدیم مردم خوب شهرستان خواهیم کرد.

نوروزی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا برنامه های هفته دولت بصورت مجازی انجام خواهد شد گفت: برای برنامه های هفته دولت به شکل غیر حضوری در بخشهای شش گانه حضور پیدا خواهیم کرد و هیچ پروژه ای را بصورت حضوری انجام نخواهیم داد گرچه دوست داشتیم به بهانه هفته دولت بین مردم باشیم و ارتبط برقرار کنیم که انشالله در فرصت های بعدی در خدمت آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد بیان داشت: در سفربه تهران با پیگیر نماینده و استاندار خرید یک دستگاه ام آر آی بیمارستان با مبلغ ۳۰ میلیارد تومان نهایی شد که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

نوروزی در ادامه ابراز داشت : با توجه به محدودیت های کروناای برنامه های هفته دفاع مقدی در بخشداری ها به صورت ویدیو کنفرانس با ۱۲۰ پروژه و مبلغ ۷۴۱ هزار ملیارد ریال برگزار می شود .

این مقام مسئول افزود : ۱۶ اذر در دشتستان سیل داشته ایم ، که به قسمت های شهرستان اسیب هایی وارد شده است و یکی از این اسیب ها را می توان پل جاده سلامت برازجان نام برد ، که با تخصیص اعتبار به بنیاد مسکن در سه جهت ایمن سازی ، احداثی و تعمیراتی بازسازی این مکان های اسیب دیده بزودی مرتفع خواهد شد .

وی افزود : مشکلات مردم در زمینه آب را به طور جدی دنبال خواهیم نمود ، در دشتستان ۳۰ درصد کاهش آب داریم ، ولی با احداث منبع ۱۵ هزار متری آب سعی خواهیم نمود وضعیت آب شرب دشتستان را به بهبودی برسانیم و سعی خود را به کار بسته ایم که با تخصیص اعتبار که فراهم شده است انتقال آب بوشهر به دشتستان را سریعتر انجام داده تا اب شرب در دشتستان بهتر به دست مردم رسد.

فرمانداد دشتستان در مورد قطعی برق در دشتستان افزود: پژوژه های خوبی را در زمینه برق این هفته افتتاح می کنیم ، ترانزهای برق را افزایش دادیم و پوزهای برق را تقویت نمودیم ، قعطی برق در تابستان با توجه به شرایط کشور و زیر ساخت شهرستان ها ارتباطی به زیر ساخت های شهرستان نداشت و قطی ها در سطح ملی بود . 

فرماندار دشتستان در مورود کرونا افزود : تا یک شهرویر  در ۲۰ پایگاه واکسن در دشتستان ۹۳ هزار ، چهارصد ، نود پنج نفر واکسن کرونا زدند  که تعداد ۶۳ هزار ، نهصد نود نفر دوز اول و ۲۸ هزار ، پانصد نفر دز نوبت دوم را زدند . شهرستان ما نسبت به خوزستان کاهش فوتی دارد . 

فرماندار دشتستان : اقدام خوب مرحوم خانواده الیاس برازجانی را که با اهداء قلب فرزند خود ، جان تازه ای به نفر دیگری افزوند ابراز داشت ،  من برای این خانواده غفران الهی و اقدام این خانواده را تحسین می نمایم و این نوع کار ها ، کارهای خاص مردم دشتستان است.

فرماندار دشتستان افزود: نقدهای رسانه چراغ راه ما بوده و موفقیت های خود را مدیون رسانه ها هستیم، رسانه ها همراهی خود را به ما ثابت کرده و ما نیز در راستای توسعه شهرستان همکاری می کنیم.

نوروزی تصریح کرد: در خصوص ستارگان دشتستان قرار نیست ما تمام مشکلات را حل کرده اما کمک کرده ایم، سال گذشته از چند کانال به این تیم کمک کردیم، شورا و شهرداری، کارخانه سیمان و اداره ورزش همکاری کرده اند، برای امسال نیز از طرف اداره ورزش ۵۰ میلیونی از طرف اداره ورزش پرداخت شد، از طرف شورا و شهرداری نیز ۹۵ میلیون تومان پرداخت شده و مصوبه جدیدی با مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان از طرف شورا و شهرداری گرفته شده است، قرار نیست ما کامل کمک کنیم اما بدون شک از هر ظرفیتی برای کمک به ستارگان و پرسپولیس کمک می کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.