×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان دشتستان در تجلیل از اصحاب رسانه؛ شایستگی خبرنگار به این نیست که در یک روز سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی از انها تجلیل شود ، جواب پرسش و پاسخ قانع به خبرنگار از طرف مسئولین بهترین تجلیل از خبرنگار است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فرماندهی نیرو انتظامی در تجلیل از رسانه ها ، شایستگی خبرنگار به این نیست که در یک روز سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی از انها تجلیل شود ، جواب پرسش و پاسخ قانع به خبرنگار بهترین تجلیل از خبرنگار است.

فرمناندهی نیرو انتظامی شهرستان دشتستان : در جمع اصحاب رسانه : هفته گرامیداشت شهدای خبرنگار است در عرصه رسانه و تجلیل از مقام شامخ فعالعان عرضه رسانه است ، تسلیت و تهنییت عرض می نمایم ماه اذن و اندوه سید و سالار شهیدان ابا عبدالله حسین ( ع ) ، وتقاران این هفته را با ماه محرم را ارج می نهیم .
فرماندهی در ادامه افزود : یاد و خاطره کسانی هم در سال قبل در کنار ما بودند و این سال در کنار ما نیستند هم گرامی می داریم ، توفیقات روزافزوان برای تمام خدمتگزاران صدیق این انقلاب می نمایم و ارزوی توفقیق و سرسلامتی داریم برای مقام معظم رهبری .


آراوند افزود : بزرگترین رسانه در جهان اسلام واقع عاشورا است ، متن روز عاشورا را کربلا در کربلا می ماند اکر زینب نبود ، رسالت حضرت زینب و امام سجاد فعالعیت رسانه ای ان زملن یاد نمود .

این مقام مسئول افزود : در ارتباط با اتفاقات کربلا ، پیاده روی اربعین جنان جهانی شد که مراسم حج ابراهیمی هم تحت شعاع خود قرا داد .


در ادامه اراوند افزود : این ماجرای واقعه کربلا ادامه یافت تا این که امروز در ایام اربعین در حوادث غیر متفرقه در ماجرایی همچون سیل و زلزه ، موکب داران در مسیر پیاده رویی اربعین از نجف تا کربلا هم در این حوادث به مردم خدمت رسانی انجام می داند در این حوادث هم همراه مردم شدند .

در این محفل فرماندهی نیرو انتظامی افزود : امروز به مناسبت شهدای عرضه رسانه ، این جلسه نهادینه شده است وشهدا شمع این محفل هستند ، کرامیداشت عرضه رسانه است و شهدای عرصه سلامت باید در این محافل یاد شود ، که امروزه ما می بینیم با توجه به این مشکلی که در سطح جهان به وجود آمده است و کادرعرصه سلامت درکشور ما با توجه به تحریم هایی که موجود می باشد ، هیچ زمینه ای برای سلامتی مردم کوتاهی ننموده اند و می طلبد که من در این راستا از این دوستان سلامتی جامعه از جان و دل برای سلامت مردم خدمت می نمایند قدارنی نمایم . مجموعه نیرو انتظامی به همراه بسیج و ارکانهای ذیر ربط در ایام کرونا عملیات کند زدایی شهر را انجام می داد ، با توجه به وضعیت شیوع کرونا ویروس در دشتستان ، ولی امروز پسر ۵ ساله هم می داند که باید پروتکل های بهداشتی در مبارزه با این ویروس به کار برد .

وی افزود : اصحاب رسانه را می توان امانت دار بودن ، مسئولیت پذیری ، تعهد و دلسوزی ، چشم بینا ، زبان صادق و سریع و کویای جامعه ، طلایه داران جبهه اکاهی بخشی ، وجدان بیار جامعه ، حلقه ارتباط دولت و ملت را می توان وصف های اصحاب رسانه نام برد . ما به خود افتخار مندیم که امروز در خدمت اصحابی هستیم که این القاب مستحق انهاست .

این مقام مسئول افزود : شایسته خبرنگار به این نیست که در یک روز سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی از انها تجلیل شود ، جواب پرسش و پاسخ قانع به خبرنگار از طرف مسئولین بهترین تجلیل از خبرنگار است . در عصر اتباطات هستیم و غول هایی رسانه ای با برپایی جنک نرم و عملیتهای روانی دارند ، اهداف خودشون را نمایان می نمایند.

وی افزود : اگر ما اصحاب رسانه را به عنوان خط مقدم در مقابل حملات غول های رسانه ایی دشمنان میدانیم ، باید این دوستان را بر هر نوع ابزاز و امکاناتی و نیروها به روز نماییم و درب اتاق مسئولین برروی اصحاب رسانه باز باشد و پاسخ های قانع کنده به خبرنگار داده شود.

فرماندهی نیرو و انتظامی در پایان افزود : جنگ نرم سرمایه هایی بزرگی که دشمنان انقلاب به دنبال آن هستند، که از طریق رسانه به آن برسند ، نا امیدی و بی اعتمادی وارد مردم نمایند ، و با اتاقهای فکری که در خارج از ایران با هزینه های آن چنانی برای این کار اماده می نمایند که مردم به راهی که خودشان می خواهند هدایت نمایند . به عنوان مثال در جریان سازی کم بود آب خوزستان با شکست روبرو شدند ، چرا شبکه های خارجی اقدامات مسئولین به تصویر در نمی آورند ، سپاه قهرمان ما بیش از ۱۵۰ تریلی آب رسان با مامور آب رسانی به محلات اعزام نمود ، اتفاق سال ۹۶ و ۹۷ نشان دادند و اعلام شد که شهر برازجان هم به خیل عزیم متعرضان خوزستان پیوست . که این تصور رسانه های خارجی است و این تصویری که آن‌ها نشان دادند و می‌خواستند به مردم این فکر منتقل نمایند کامل اشتباه است . 

در پایان این مراسم  با تجلیل از اصحاب رسانه به کار خود خاتمه داد 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.