×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسط فرمانداری دشتستان و با همکاری اداره ارشاد برازجان از اصحاب رسانه شهر برازجان تجلیل شد. تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در بعد از ظهر ۱۷مردادماه بمناسبت آغاز هفته خبرنگار با همت مهندس نوروزی فرماندار دشتستان و با همکاری ریاست اداره ارشاد برازجان آقای شنان پور در نشستی صمیمانه از مسئولین و خبرنگاران تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در این نشست پدر شهید شاهینی

اولین شهیدخبرنگاراستان در این محفل حضور داشتند و در پایان این جلسه که از اصحاب رسانه برازجان تجلیل شد ، پدر شهید لوح های تقدیر به خبرنگار ان این محفل اهدا نمود .

فرماندار دشتستان در ابتدا این روز به خبرنگاران این محفل تبریک عرض داشت و از همراهی رسانه ها در تمامی مراسم اطلاع رسانی شهر به مردم قدرانی نمود و افزود با تماس تلفنی پدر مفقودی یک نفر با من فرماندار دشتستان، بلافاصله هلال احمر و و نیروها را به کوه های بویری از توابع دشتستان ارسال نمودیم و به

دلایلی که امکان پرواز بالگرد در این منطقه وجود نداشت ، متأسفانه امروز که این جلسه تقدیر در خدمت شما اصحاب رسانه هستیم در ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه جسد این فرد در پایین کوه بویری پیدا شد و در حال انجام مراحل قانونی است و قضایی است.

در پایان فرماندار دشتشتستان افزود ، به خاطر شرایط کرونا نتوانستیم ، تعداد زیادی از اصحاب رسانه در این روز دعوت نماییم و این روز به این دوستان تبریک عرض می دارم  .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.