×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصاویروجزئیات اقدامات خادمیاران رضوی استان بوشهر در روز عید قربان

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ با تلاش خادمیاران رضوی استان بوشهرو با مشارکت بنیاد کرامت رضوی تعداد ۵۵ رأس دام سبک و سنگین به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در روز عید قربان، ذبح و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بین نیازمندان استان توزیع گردید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ‌؛ فرید محبی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر با بیان اینکه عید قربان وعید غدیر، عید کمال دین، ثمره نبوت و تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت را تبریک و تهنیت عرض نمودند .

دبیر کانون های خدمت رضوی استان در ادامه با اشاره به اینکه ماموریت اصلی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه با رویکرد توانمندسازی و امور فرهنگی خانواده ها می باشد یادآور شدند : با تلاش کانون های خدمت رضوی درشهرستانهای استان بوشهر و با همکاری نیکوکاران و مشارکت بنیاد کرامت رضوی به مناسبت عید قربان ، تعداد ۵۵ رأس دام سبک و سنگین با ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال ذبح و بین نیازمندان جامعه هدف توزیع گردید . وی خاطر نشان نمود دفتر کانونهای خدمت رضوی استان آماده دریافت نذورات مؤمنین و علاقه مندان آستان نورانی رضوی با نیات مختلف و به نیابت از دفتر آستان قدس رضوی می باشد .

وی در پایان ضمن تقدیر و سپاس از تلاش های مجموعه خادمیاران استان بوشهر اظهار امیدواری کرد با تلاش تمامی مردم نوع دوست و مؤمن استان و با مشارکت خادمیاران رضوی زمینه گسترش فعالیتهای خیرخواهانه و محرومیت زدایی در استان بوشهر بیش از گذشته فراهم گردد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.