×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جهیزیه بیست و هشت نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد اداره برازجان به سمت خانه نوعروسان راهی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره برازجان از اهدای ۲۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد .

غلامحسین قیطاسخواه در گفتگو با خبرنگاران افزود : فراهم کردن شرایط ازدواج و کمک به تامین جهیزیه مددجویان از مهمترین فعالیت های این نهاد و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد .


ایشان بیان کردند : علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه های ازدواج ، ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج و دوره های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده ، آموزش مهارت های زندگی اسلامی ، تربیت فرزند و آئین همسرداری برای نوعروسان و زوج های جوان تحت حمایت برگزار می شود .

وی اظهار داشت : لذا در آستانه سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد اهدای ۲۸ سری جهیزیه شامل یخچال ، گاز فردار ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت بودیم که از طریق هم افزایی با خیرین و مراکز نیکوکاری انجام گرفت .

قیطاسخواه در پایان ضمن تشکر از همراهی خیرین گرانقدر و مراکز نیکوکاری برای تامین جهیزیه مددجویان خاطر نشان کرد : نظر به اینکه نوعروسان دیگری در صف دریافت جهیزیه قرار دارند ، لذا از همه مردم عزیز و نیک اندیش دعوت می کنیم تا در این سنت حسنه یاریگر کمیته امداد باشند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.