×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فرامرزی مسئول فضای مجازی شورای وحدت شهرستان دشتستان ؛  در  جمع اصحاب رسانه، وحدت را مهم‌ترین رسالت نیروهای انقلاب بیان داشت

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ علی فرامرزی مسئول فضای مجازی شورای وحدت شهرستان دشتستان ضمن تشکر از برگزارکنندگان جلسه به فعالیت فضای مجازی و رسانه شورای وحدت شهرستان دشتستان در دوره انتخابات دشتستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ وی وحدت را مهم‌ ترین رسالت نیروهای انقلاب اسلامی عنوان وافزود: از معاونت رسانه حبیب قاسمی ، کمیته خبر گزاری سیدمحمد مهدی امیری و منوچهررستم پور، بخصوص ابوالفضل قاسمی قائم مقام معاونت رسانه که واقعا خودشان را گویا وقف شورای وحدت دشتستان کرده بودند و هر ساعتی از شبانه روز که ما احتیاج به ایشان داشتیم تشریف آوردند ،نهایت تشکر را دارم.

ایشان با بیان اینکه ما می دیدیم که این جوان با انگیزه و پرتلاش و دیگر خبرگزاری ها بعد از اتمام مراسم تا نزدیک های صبح بیدار بود برای تنظیم کردن خبر و رساندن آن خبر به دست تیم فضای مجازی.

در ادامه افزودن اولین کاری که بنده به عنوان مسئول فضای مجازی ستاد انتخاباتی شورای وحدت دشتستان انجام دادم،

چند روز قبل از راه اندازی ستاد ،یک کار گروه تشکیل دادم ، دو نفر مشاور و برنامه ریز ، بچه های تولید محتوا ، ساختن صفحه رسمی اینستا گرامی شورای وحدت دشتستان که واقعا یکی از کارهایی بود که شاید دیگر دوستان در حوزه های دیگر در استان بوشهر و حتی کل ایران انجام ندادند.

مسئول فضای مجازی شورای وحدت دشتستان درادامه بایادآوری پوشش دادن زنده مراسم از طریق پیج اینستا گرام شورای وحدت دشتستان درتمام شب ها گفت: ما تمام ۱۲ روز مراسم ستاد شورای وحدت را پوشش زنده قرار دادیم از طریق پیج اینستاگرام شورای وحدت ،رسانه ای کردن مراسم شب از طریق خبرگزاری و هم از طریق اینستا گرام.و بارگزاری خبر هر روز در صفحه شورای وحدت ، در چارت ستاد انتخاباتی شورای وحدت دشتستان که نزدیک به ۴۰ کمیته در هر حوزه فعالیت داشتند .

با مسئول کمیته ها تشکیل جلسه دادیم و از آنها در هر حوزه ای که فعالیت داشتند خواستیم که گروه ایجاد کنند و برای جذب حداکثری و انسجام در بین نیروهای انقلابی و مردم وشروع به فعالیت در فضای مجازی کنند.

اگر بخواهم چندتا از این گروه ها را مثال بزنم‌: گروه فرهنگیان دشتستان ، گروه ورزشکاران دشتستان ، گروه اصناف ، گروه حمل نقل دریایی ، گروه مهندسین گروه دانشجویان و خیلی گروه های دیگر.

باید از بچه های انتشار دهنده کمال تشکر، و واقعا بنده دست تک تک این افراد رو می بوسم که واقعا زحمت کشیدند و اگر این افراد نباشند شما هر خبری از جلسات و مراسمات داشته باشید و در اسرع وقت به دست مخاطب نرسد و اگر دیر هم برسد آن تاثیرگذاریش ازبین می رود بخاطر همین این دوستان بسیار زحمت کشیدند و در هر ساعتی از شبانه روز به انعکاس این خبرها پرداختند.

از آقایان اورنگ ، باد نور ، سید علی موسوی ،حیدر گرامی ، مجتبی رحمانی ، محمود مشایخ و ابوالفضل قاسمی ، برای تولید محتوا که واقعا این دوستان همه زحمت کشیدند تشکر می کنم.

و اگر این دوستان در کنار من نبودند به این موفقیت دست پیدا نمی کردیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.