×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بهره مندی ۲۶۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اداره برازجان از خدمت بیمه های اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره برازجان از بهره مندی ۲۶۸ خانوار تحت حمایت این نهاد در زمینه طرح بیمه های اجتماعی خبر داد .

غلامحسین قیطاسخواه در گفتگو با خبرنگاران افزود : تحقق عدالت اجتماعی، ایجاد امنیت در جامعه، همبستگی اجتماعی، رفع فقر و محرومیت و ایجاد درآمد پایدار مهمترین اهداف بهره مندی مددجویان از خدمت بیمه های اجتماعی می باشد .

ایشان اظهار داشت : کمیته امداد به منظور توانمند سازی جامعه هدف خود اقدام به پرداخت حق بیمه مددجویان مشمول طرح بیمه های اجتماعی نموده است و بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای آن نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و درمان استفاده نمایند .

وی گفت : تعداد ۲۶۸ خانوار مددجوی تحت حمایت اداره برازجان از خدمت بیمه های اجتماعی (حق بیمه بازنشستگی) طی سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ بهره مند شده اند که ۲۲۳ نفر از آنان زنان سرپرست خانوار و ۴۵ نفر مجریان طرح های اشتغال امداد می باشند .

قیطاسخواه در پایان با اشاره به اینکه کل حق بیمه مددجویان مشمول طرح از اعتبارات کمیته امداد پرداخت می شود خاطرنشان کرد : این اداره در سه ماهه اول سال جاری بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بعنوان حق بیمه مددجویان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نموده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.