×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تصاویر و فیلم از اردوی انتخابی تیم بوکس استان اعزامی به اردوی تیم ملی در سالن بوکس فردین برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : در عصر روز یکشنبه ششم تیرماه، در روز های اخیر در برازجان شاهد یک رویداد ورزشی مهم حول ورزش محبوب بوکس بودیم . این رویداد در سالن بوکس فردین برازجان با تلاوت قران کریم اغاز شد ، در این دیدار دو دوست نوجوان افتاحیه این مراسمات انجام دادنند.

و در ادامه این دیدار اردویی که از اول تیر ماه به میزبانی باشگاه بوکس فردین جهت معرفی بوکسور های برتر به تیم ملی بوکس کشور با حضور برترین های استان در رده نوجوانان و جوانان به مدت ده روز در برازجان در حال برگزاری می باشد .

در عصر روز یکشنبه ششم تیرماه ، این اردو با برگزاری مسابقه ی درون اردویی و معرفی نفرات برتر ادامه یافت . مسابقات شامل هشت مبارزه بود .این رویداد با رعایت پروتوکول های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت از جمله تست pcr از افراد حاضر در مسابقه و بدون حضور تماشاگر برگزار شد .

لیست نفرات نهایی که شامل سه بوکسور نوجوان و همچنین سه بوکسور در رده جوانان می باشد با توجه به جمع بندی کلی کادر فنی استان اعلام خواهد شد .

جا دارد در آخر از اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان و آقای کمارج ریاست محترم کمال تشکر را داشته باشیم . اگر حمایت های ایشان نبود امکان برگزاری اینچنین رویداد مهمی در بوکس دشتستان وجود نداشت . از خبرنگارهای عزیز هم که در مراسم این روز با ما بودنند و برنامه را پوش دادن قدردانی می نماییم . 

اسامی نفرات برتر مسابقات این دوره که به تیم ملی درون اردویی می روند :

سید علیرضا نوری زاده از بوشهر
مهدی زارع از بوشهر
علیرضا صدوقی نژاد از برازجان
محمد امین امیری از برازجان
محمد امین پاپری از برازجان
داریوش اهرمی نژاد از برازجان
مهدی کره بندی از بوشهر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.