×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور خدام رضوی، نور امام رضا (ع) را در جغرافیای ایران ساطع کرده است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ امروز شنبه، خادمان آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت و جشن ‌های مردمی زیرسایه خورشید به استان بوشهر سفر کرده بودند و همچنین دست اندرکاران برگزاری این جشن ها با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به خدام رضوی و تشکر از برگزار کنندگان جشن های زیرسایه خورشید استان بوشهر، اظهار داشت: خداوند به شما خدام این موهبت را داده که خادم شخصیتی عرشی چون امام رضا «علیه السلام» باشید و به همه مردم ایران به ویژه استان ولایتمدار بوشهر با حضور نورانی و آسمانی خود، عشق و محبت دارید.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه انسان در قیامت با محبوب خود محشور می شود، افزود: کسی که محب امام رضا «علیه السلام» باشد کوشش می کند که امام رضایی زندگی کند و در آخرت نیز با امام رضا «علیه السلام» محشور می شود.

وی تصریح کرد: مردم استان بوشهر افتخارشان این است که محبوبشان امام رضا «علیه السلام» است و جای جای این استان که شما تشریف می برید نام اسلام، ولایت، امام رضا و ائمه اطهار «علیهم السلام» است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شما خدام، سفیران رضوی هستید و مقام بسیار بزرگی دارید، افزود: وجود مبارک شما در سال های اخیر، امواج نور امام رضا «علیه السلام» را در جغرافیای ایران و در فضای بین المللی ساطع کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.