×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
کمک مؤمنانه بسیج ادارات استان بوشهر با نذر خون جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان بوشهر به همراه کارکنان سازمان بسیج کارمندان این استان با حضور در اداره کل انتقال خون استان بوشهر خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در این خصوص گفت: با توجه به کاهش ذخایر بانک خون کشور و اعلام نیاز برای اهدای خون، امروز جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل به همراه کارکنان سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر به صورت داوطلبانه با اهدا خون خود به یاری هموطنان نیازمند به خون شتافتند.

عبدالله اسکندری افزود: این اقدام در راستای انجام کمک‌های مؤمنانه که «نذر خون» نیز یکی از برنامه‌های اصلی آن است، صورت گرفت.

وی اهدای خون را کاری بسیار با ارزش دانست و اضافه کرد: اهدای خون باعث اهدای زندگی می‌شود که کارمندان بسیجی استان بوشهر نیز همانند سایر اقشار جامعه ضرورت انجام این کار مهم را به خوبی درک کرده و در این عرصه نیز همانند گذشته پیشگام هستند.

این مقام مسئول تأکید کرد: کارمندان بسیجی استان بوشهر همانند شهید حاج قاسم سلیمانی که با خون خود توانست مدافع کشور باشد با اهدای خون خود می‌توانند نجات دهنده بیماران نیازمند به خون باشند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر یادآور شد: بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال و مجاهدانه داشته است و این اقدام داوطلبانه نیز گامی دیگر در راستای خدمت به هموطنان عزیز است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.