×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بیانیه قدردانی از حماسه آفرینی ٢٨ خرداد ١۴٠٠ ، از طرف عباس اسدی ریاست‌ ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان دشتستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛بیانیه قدردانی از حماسه آفرینی ٢٨ خرداد ١۴٠٠ بدین شرح اعلام شد

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره رعد آیه۱۱)

شکر و سپاس خداوند قادر متعال را به پاس نعمت بی‌بدیل قافله سالار حکیم، شجاع و فرزانه؛ و ملت ولایتمدار، وفادار، هوشمند، وظیفه شناس و با بصیرت که در مقطع حساس و مهم کشور عزیزمان ایران اسلامی، برای اعتلای پرچم مقدس و اثبات بیش از پیش مشروعیت و جمهوریت نظام اسلامی با آگاهی و افتخار تمام و عزتمندانه قدم در عرصه انتخابات گذاشتند تا تاثیر گذاری خود را در افزایش مشارکت جهت تعیین سرنوشت خود در اداره کشور را ببینند و باعث خالق حماسه ی بیادماندنی شدند.

حماسه آفرینی مردم همیشه دانا و بصیر کشور عزیزمان ایران اسلامی در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی که نشأت گرفته از آگاهی و هوشیاری آنها دارد، سبب خیر و برکت برای همگان است.

حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور و ششمین دوره شوراهای اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران ساخت. بار دیگر ملت سر افراز ایران اسلامی حماسه آفریدند و جهان را به تحسین وا داشتند.

درود بر مردمی که با حضور پرشور؛ حیرت انگیز؛ و عقلانی در صحنه و شعب اخذ رأی؛ زیباترین فصل همبستگی و حماسه را به تصویر کشیدند و گوهر درخشان عزم و اراده ملی را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم شهرستان دشتستان با حضور پرشور در پای صندوق های رأی، باعث خالق حماسه ای دیگر شدند و ثابت کردند همچون گذشته به ارزش های والای انقلاب شکوهمند اسلامی، آرمانهای امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر و رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه و حکیم انقلاب پایبند هستند و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس، همچنان تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی و ارزشی نظام و پهنه جغرافیایی ایران بزرگ حفاظت و حراست می کنند.

تبریکات این موهبت الهی (حماسه حضور ٢٨ خرداد ١۴٠٠) را به پیروز حقیقی این آزمایش الهی – سیاسی؛ مقتدای عظیم الشان عزیزتر از جانمان؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای “مد ظله العالی” و ملت همیشه نمونه در تواریخ متعدد و با بصیرت ایران اسلامی؛ بالاخص مردم قدرشناس، غیور و همیشه در صحنه شهرستان دشتستان به مصداق حدیث شریف نبوی «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و همچنین منتخب به حق ملت در کرسی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تقدیم میکنیم و مراتب قدر دانی بر آستان اعضاء ستاد انتخاباتی شورای وحدت سید ابراهیم رئیسی در شهرستان دشتستان ، مدیران ستادی بخش ها، حامیان سید ابراهیم رئیسی در شهرستان دشتستان و آنانی که با اعتماد رأی خویش را به ایشان هدیه نمودند تقدیم میداریم.

برای منتخبین این حماسه بزرگ، دوام توفیق خدمت خالصانه به مردم را برای یکایک آنان از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم و به داوطلبان شوراهای اسلامی که از انتخاب بازمانده اند خسته نباشید عرض کرده و استحکام ایمان، اراده و پای مردی بر عهد خدمتگزاری به مردم را از آنان مسئلت دارم.

با کمال احترام وتواضع دست تک تک عزیزان، همه احاد مردم عزیز که بدون هیچ منت و چشم داشتی چه به سید ابراهیم رئیسی و چه به رقبای محترم دیگر رأی اعتماد و محبت داشتند به گرمی میفشارم و سپاسگزاری می نمایم.

از خداوند متعال می خواهم منتخبین مردم، در جهت پیشرفت اهداف وآرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری، دفاع از ارزش ها و اعتقادات این مرز وبوم، پاسداری از خون شهدا و صیانت از آراء پاک مردم شریف و دفاع از حقوق مظلومان گام برداشته و در این مسیر با آغوشی باز پذیرای ارشادات و راهنمایی صاحبنظران، فرهیختگان، اندیشمندان باشند و همبستگی های بعد از انتخابات را مغتنم شمرده و با قوت قلب در مسیر تعالی و پیشرفت کشورمان گام برداریم. 

برادر شما عباس اسدی 

ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان دشتستان

٣١ خرداد ١۴٠٠

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.