×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تربیت بدنی سپاه حضرت جوادالا ئمه (ع) وورزشکارن بسیجی شهرستان دشتستان ، جهت حضور حداکثری در انتخابات

🇮🇷 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ پیام تربیت بدنی سپاه حضرت جوادالا ئمه (ع)وورزشکارن بسیجی شهرستان دشتستان ، جهت حضور حداکثری در انتخابات 🇮🇷 بدین شرح اعلام شد

سپاس و ستایش به درگاه الهی؛ که در آغاز قرن پانزدهم و گام دوم انقلاب اسلامی ملت سربلند ایران را در آستانه انتخاباتی سرنوشت ساز قرار داد.
نظام جمهوری اسلامی از آغاز بر پایه اسلام مردم و انتخابات پایه گذاری شده و با اتکاء به ذات خداوند متعال و بهره مندی از این سه مولفه مهم بار دیگر در آوردگاه سرنوشت‌ساز انتخابات ۲۸ خرداد با ایفای رسالت دینی و ملی خود حماسه‌ای دیگر را خلق خواهد نمود.

قطعاً حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهنمود‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی و تداوم راه شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده‌ی این مرز و بوم است.

از تمام ورزشکاران ، سرمربیان کوشا و توانمند که همیشه در معرفت افزایی و ایجاد بصیرت و روشنگری؛ سفیرانی توانمند و آگاهی بخش برای انقلاب اسلامی بوده اید؛ درخواست می‌نماییم ارتباط و تعامل خود را در بین اقشار مختلف مردم و جمع خانواده ها، اقوام و خویشان و دوستان و مربیان و اهالی محله پیرامون مشارکت حداکثری و معرفی شاخصه‌های اصلح در انتخاب بهترین رئیس جمهوری اسلامی و بهترین‌ها برای شورای اسلامی شهر و روستا را به بحث و گفتگو بر پایه دلایل منطقی و عقلی به دور از جدال و سخنان غیرمفید استوار سازید تا برآیند آن تشکیل دولت انقلابی مقتدر و در خور شایستگی‌ های ملت ایران باشد.

قطعاً نتیجه انتخابات هرچه باشد موفقیت و سرافرازی ایران اسلامی و برگ درخشان دیگری در کارنامه پر افتخار شهرستان انقلابی، متدین، ولایتمدار، و همیشه در صحنه شهرستان دشتستان رقم خواهد خورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.