×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نوجوان رای اولی برازجان ، سخنی از رای اولی ها را در ستاد ایت الله رئیسی شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان قرائت نمود

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بعد از تلاوت قران کریم و طنین شدن سرود جمهوری اسلامی ایراران : امید اسفندیاری جوان برازجان در پشت تریبون ستاد  انتخاباتی ایت الله رئیسی ، شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان اعلام نمود که  : 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام امید اسفندیاری جوان برازجانی فرمود : سخنی از رای اولی ها خطاب به شما مردم عزیز و افراد در محفل بیان می دارم 

با عرض سلام خدمت شما بزرگواران حاضر در مراسم برادران و خواهران گرامی و سر دبیر سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام که در بیشتر مراسمات ستاد ایت الله رئیسی در شهر برازجان حضور دارند و مراسمات مختلف ستادهای ایت الله رئیسی در این شهر از طریق سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام انتشار می دهند و از اینکه این فرصت را دوستان ستادی در اختیار بنده حقیر قرار دادند به عنوان یکی از جوانان یا بهتر بگویم نوجوانان رای اولی شهرستان قرار دادند تا لحظاتی با شما سخن بگویم صمیمانه تشکر می کنم.

در حضور شما سروران گرامی سخن از اهمیت انتخابات و یا کاندید اصلح سیزدهمین دوره ریاست جمهوری سخن به میان آوردن زیره به کرمان بردن است.

من خود را شاگرد همه شما می دانم به سهم خودم در راستای مشارکت حداکثری در این انتخابات مهم ۲۸ خرداد و معرفی کاندید مورد نظرم که حضرت آیت سید ابراهیم رئیسی است باید گامی بردارم و موثر باشم.

تخریب هماهنگ آنها نسبت به آقای رئیسی چون از این شخص بزرگ می ترسند ما همه به عنوان یک جوان باید در مقابل این حملات دشمن بیستیم و راهکار ارائه دهیم.

وظیفه ما  در این زمان انتخابات چیست؟ دعوت از همه مردم برای شرکت در این امر خطیر و درخواست از همه مردم اعم از زن و مرد پیر و جوان کارمند و بازاری و… که اول درانتخابات مهم ۲۸ خرداد شرکت کنند و شخص برتر را انتخاب نمایند .

از دیدگاه دلسوزان نظام به ویژه حضرت آیت الله امام خامنه ای ، در بعد آقای رئیسی یکی دو سال است که به قوه قضاییه آمده شما و همه می ببینید عملکرد و کارنامه او را .

در این مدت کوتاه همه مردم که آزادانه فکر می کنند باید و به این نتیجه رسیده باشند که  ، گزینه ای بهتر ایت الله رئیسی این مرد بزرگ برای پیشرفت و سربلندی ایران عزیز نمی باشد و امیدهای از دست رفته ای که حاصل برخی از عملکرد های ضعیف دولتمردان طی این چند سال بوده است را به جامعه و ملت ایران برگردانده است.

رئیس جمهور آینده ایران که انشاء الله ، جناب سید ابراهیم رئیسی خواهد بود و این میسر نمیشود جز با همت و تلاش امثال من و شماها که در این فرصت کوتاه باقی مانده برویم و هر که را می توانیم به پای صندوق های رأی بیاوریم تا با انتخاب ایشان حماسه ای بزرگ را رقم بزنیم.

براساس فرمایش رهبر انقلاب اسلامی ، این انقلاب درخت تنومندی است که در سرتاسر دنیا ریشه دوانده است و با خون هزاران شهید والا مقام آبیاری گردیده است و روز به روز قوی تر خواهد شد.

من به همراه تعدادی از دوستان جوان و نوجوان شهرمان به نام رای اولی ها به امید خدا در ساعات اولیه روز ۲۸ خرداد به پای صندوق رای خواهیم رفت و با رای خود به جناب آقای سید ابراهیم رئیسی  رای خواهیم داد ،  و تیری در قلب دشمنان نظام شلیک می کنیم تا بیش از پیش مایوس و نا امید شوند.

همه با هم به نیابت از شهدای عزیز دیارمان به ویژه به نیابت از سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی رای می دهیم آن هم برای جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ((امید مستضعفان )) و (( دشمن مستکبران)) و ((غارتگران )) برای سربلندی ایران قهرمان رای خواهیم داد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.