×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نشست محراب بنافی عضو شورای اسلامی شهر برازجان با مدیر اداره برق بوشهر راجبع قطعی های اخیر برق مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ محراب بنافی در این نشست گفت: بنده به‌عنوان نماینده‌ی مردم مظلوم شهر برازجان از شما درخواست دارم که وضعیت برق شهر برازجان را پیگیری کنید، زیرا افرادی هستند که در خانه‌ی خود از بیماری نگهداری می کنند که نیاز مبرم به برق دارند و مردم از این اوضاع نابسامان خسته شده‌‌‌‌‌‌‌اند.

نادر تمیمی مدیر اداره برق بوشهر در این جلسه گفت: متاسفانه امسال در سراسر کشور گرما زودتر فرا رسید و همینطور در استان ما بدلیل عدم بارندگی کافی باعث شد که ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش ذخیره‌ی آب پشت سد شود که ضرباتی بر ما وارد کرد و یکی از دلایل محرز آن وجود رمز ارزها یا همان بیت کوین می باشد که تولید برق هر کدام از این دستگاه ها برابر با یک کولر گازی ۱۸ هزار می‌باشد و روزانه شاهد این هستیم که دو یا سه نفر از افراد خاطی که متولی همین کار هستند را ما کشف می‌کنیم.

تمیمی افزود: استان بوشهر قریب بر ۲/۶۰۰ مگاوات برق تولید می کند و نزدیک بر ۱/۶۰۰ الی ۱/۷۰۰ مگاوات برق مصرف می کند ، اما برق ما را متأسفانه بر استان فارس تقسیم می کنند.

بنافی گفت: حیف است که استانی به این پهناوری و با این همه ذخایر ملی که داریم ولی باید سهم بیشتر آن برای استان های بالا نشین باشد و باید هر چه زودتر فکر چاره‌ای باشیم تا در این گرمای طاقت‌فرسا ، قطعی برق باعث آسیب به وسایل یا حتی جان افراد نشود.

تمیمی در پاسخ به عضو شورای برازجان گفت: ان‌شاءالله نیروگاه تا چند روز آینده در مدار می‌آید و قول مساعد می‌دهیم که تا هفته های آینده اوضاع برق استان و همینطور شهر برازجان بهتر می‌شود.

در پایان بنافی از زحمات شبانه روزی عزیزان تشکر کرد و گفت ما مسئولان باید فکر مردم استان و همینطور شهر خودمان باشیم ، هر چه باشد ما از همین مردم هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.