×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام شهردار برازجان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان

په گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پیام شهردار برازجان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان بدین شرح اعلام شد

تقویم ایرانی پر است از روزهای غرور و افتخار؛ روزهایی که بر سینه‌ی تاریخ سرزمین پر از شکوه ایران همچون مدال خوش‌رنگ افتخار می‌درخشند و یادآور عزت هستند و سرفرازی!

مهندس محمدی شهردار برازجان افزود؛ در میان همه‌ی این روزهای پرشکوه، سوم خرداد اما چیز دیگریست. روز ایستادگی به بهای بخشیدن خون و ماندن به پای غرور، عزت، شرف و تمامیت ارزی سرزمینی که ریشه در اعماق تاریخ دارد. روز جان دادن به پای خاک، دین و سربلندی ملتی که از همه چیز گذشت تا سربلندی‌اش را در گوش تاریخ فریاد بزند.
سوم خرداد، سالروز بازپس‌گیری شهری به وسعت قلب یک ایران و به جمعیت جمیع ملت سربلند ایران عزیز؛ سالروز آزادسازی خرمشهر خونین اما قهرمان از چنگ متجاوزین اشغالگر.

بدون تردید امروز -حتی با وجود سپری شدن قریب چهار دهه- حس و روح سوم خرداد ۱۳۶۳ همچنان در رگ و خون مردم مسلمان و وطن‌دوست ایران عزیز جاریست تا به همه‌ی تاریخ ثابت کند ایستادگی در برابر زیاده‌خواهان، پایمردی بر حق و باج ندادن به متجاوز نتیجه‌ی محتومش پیروزی است و در مسیر مبارزه با باطل، تکیه‌گاهی محکم‌تر از “ایمان” نمی‌توان متصور بود چرا که وعده‌ی الهی “جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا” وعده‌ایست محتوم و گریزناپذیر.
اینجانب به نوبه‌ی خود سالروز سربلندی ملت ایران در دفاع از حق و حقیقت و شکست متجاوزین بعثی در برابر دلاوری اهل ایمان در خرمشهر قهرمان را به همشهریان عزیز برازجانی‌ام، عموم مردم شریف دشتستان قهرمان و استان دلاورخیز بوشهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.