×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گزارش تصویری نماز عید فطر آبدان

امام جمعه آبدان ؛ شهدا چراغ روشنی برای انقلاب و مسیر انقلاب هستند.

امام جمعه آبدان گفت :شهدای عزیز ما همیشه چراغ روشنی برای انقلاب و مسیر انقلاب بوده اند.

به گزارش خبرنگار ما از آبدان ،حجت الاسلام محمود کارگر صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر در آبدان با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت :عید فطر بازگشت به فطرت پاک و حقیقی خود .

وی یاد آورشد:سالی که مزین است به میلاد پر خیر و برکت امام زمان (عج)هم در شروع و هم درخروج ،انسان باید یک سال مهدوی بدانیم وسالی که توجه ما اعمال و رفتار ما درجهت معارف مهدوی باشد.

امام جمعه آبدان به مساله مهم انتخابات درکشور اشاره کرد و افزود:انتخابات در ایران اسلامی مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی بوده است و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است..

حجت الاسلام کارگر ادامه داد :هر چه به انتخابات نزدیک تر میشویم بحث های سیاسی و موضوعات شرکت کردن و شرکت نکردن درانتخابات که رزمایش سیاسی ملی است و موضوعات سوابق کاندیدا ،مساله انتخاب اصلح دربین اقشار مختلف مردم مطرح است.

امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد:حضور در انتخابات هیچ کسی در هیچ جای دنیا دلش برای ملت ایران نمیسوزد واگر انتخاب اگاهانه داشته باشیم هم در بحث شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در جهت پیشبرد اهداف پاک شهدا ودر جهت پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی و تدینی که داریم میتوانیم قدمی برداشته باشد.

امام جمعه آبدان یاد آورشد:دشمنان قسم خورده ما درجهت اینکه ما دست از انقلاب برداریم دراین روزها تخریب میکنند.
کارگر ادامه داد:ما باید دنبال تشکیل دولتی جوان .حزب اللهی و انقلابی باشیم و دولتی که امید مستضعفان و خار چشم دشمنان باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.