×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مخالفت ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان ، با منطقه آزاد شدن بوشهر ، به خاطر مردم !

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز مخالفت با احداث منطقه آزاد بوشهر گفت: مناطق آزاد کشور تاکنون نتایج موفقی نداشته‌اند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ ابراهیم رضایی در یازدهمین گزارش ماهانه خود در مورد سوالی با موضوع تصویب منطقه آزاد بوشهر اظهار داشت: به طور کلی با منطقه آزاد بوشهر مخالفیم چراکه برخلاف مصالح جامعه و مصالح اکثریت قریب به اتفاق مردم استان و کشور است.

وی با اشاره به اینکه فقط افراد محدود و مطرود و ثروتمندی از مزایای این منطقه بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: این منطقه فقط به نفع یک جمعیت کمتر از یک درصد است که پراشتها هستند و منافع خود را دنبال می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مناطق آزاد به محلی برای قاچاق و رانت و فساد تبدیل شده‌اند، افزود: این مناطق هیچ توفیقی در توسعه تولید نداشته‌اند و محلی برای واردات بی‌رویه و قاچاق شده است.

وی با بیان اینکه احداث منطقه آزاد برای توسعه اشتغال فریبی بیش نیست، تصریح کرد: با هر شغلی که در این مناطق ایجاد شود، ١٠ شغل از بین خواهد رفت.

رضایی عدم شفافیت را از دیگر ضعف‌های مناطق آزاد دانست و تاکید کرد: طبق برخی آمارها سهم این مناطق در صادرات غیرنفتی کمتر از دو درصد است .

وی با اشاره به اینکه برخی افراد اسپانسر تصویب منطقه آزاد بوشهر هستند گفت: در سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان بوشهر در مورد معایب مناطق آزاد توضیح دادیم ولی بدون توجه به نظر مردم و با فشار یا هزینه برخی افراد شاهد تصویب آن هستیم.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منطقه آزاد بوشهر باعث گسترش زمین‌خواری، دلالی، گرانی زمین و مسکن، رانت‌خواری و فساد می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.