×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیگیری‌های نماینده دشتستان نتیجه داد؛ جاده دالکی – وحدتیه – سعدآباد – آب‌پخش ارتقا می‌یابد/ اجرای آسفالت بلوار سعدآباد – آب‌پخش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ به دنبال پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جاده دالکی – وحدتیه – سعدآباد – آب‌پخش از فرعی به اصلی تبدیل می‌شود.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نامه‌ای به مجلس اعلام کرد: در خصوصی پیگیری دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به آگاهی می‌رساند که مطالعات تعریض و بهسازی محور دالکی – وحدتیه – سعدآباد – آب‌پخش بر اساس مجوز مطالعات ابلاغی این سازمان به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده استان بوشهر توسط مهندسین مشاور ذیصلاح انجام شده است.

داریوش امانی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های منابع اعتباری در فاز اول با نظر داشتن اولویت‌های استان، انجام عملیات تعریض و بهسازی محور مذکور حدفاصل سعدآباد تا تقاطع تل سرکوه (به طرف وحدتیه) به طول ۵.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته که انشالله پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهد شد. تکمیل عملیات تعریض و بهسازی کل مسیر به دلیل محدودیت منابع اعتباری این سازمان منوط به مشارکت منابع استانی است.

وی بیان کرد: همچنین روکش آسفالت محدوده بلوار سعدآباد – آب‌پخش به طول ۱۲۰۰ در یک خط عبور و به عرض ۱۱ متر انجام یافته و اجرای روکش آسفالت خط عبور دوم آن نیز در دست اقدام است.

معاون وزیر راه از تعریض جاده سعدآباد – برازجان و ارتقای آن از راه روستایی به فرعی خبر داد و گفت: در محور روستایی سعدآباد به برازجان، ضمن انجام عملیات راهداری به صورت مستمر از سال گذشته تاکنون، عملیات رفع نقاط حادثه‌خیز محور شامل شانه‌سازی و افزایش عرض محل تقاطع‌ها و ابنیه فنی محور با امکانات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و در قالب طرح‌های امانی انجام یافته است. لازم به ذکر است که تعریض و ارتقای درجه راه با توجه به مشخصات فعلی نیازمند تامین اعتبارات مورد نیاز از منابع استانی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.