×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه های کمیته امداد برازجان در ماه مبارک رمضان با شعار ایران همدل اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان از اجرای برنامه ایران همدل همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد .
غلامحسین قیطاس خواه در گفتگو با خبرنگاران افزود : ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری و نوعدوستی است و همشهریان عزیز می توانند در پرتو آموزه های دینی به اتفاق و بخشش بپردازند تا از آثار روحی و معنوی آن بهره مند شوند .
ایشان با اشاره به ضرورت نقش آفرینی موثر آن نهاد برای تامین مایحتاج نیازمندان بویژه مددجویان و ایتام در ماه مبارک رمضان بیان داشتند : کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان با توجه به تجربه سال دوم شرایط خاص حاکم در جامعه به دلیل ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، امسال نیز با بهره گیری از ظرفیت خیرین گرانقدر تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات ارزنده به خانواده های تحت حمایت بکار می گیرد .
وی گفت : در ماه مبارک رمضان سال جاری که با شعار ایران همدل همراه خواهد بود برنامه هایی همچون تامین سبد کالا، اطعام مهدوی، حامی یابی برای ایتام، دریافت کفارات و جمع آوری زکات فطریه اجرا می گردد .
قیطاس خواه از اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه ضیافت الهی خبر داد و اضافه کرد : به مدد الهی با مشارکت فعالانه مردم نیکوکار آشپزخانه طبخ غذای گرم ایجاد و روزانه ۱۰۰۰ پرس افطاری میان نیازمندان توزیع خواهد شد .
ایشان ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران به جهت همکاری با آن نهاد در مناسبت های مختلف خاطر نشان نمود : اداره کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان آماده جمع آوری و توزیع کمک های مردمی بین اقشار نیازمند می باشند که مردم عزیز می توانند بدون مراجعه حضوری نذورات و کمک های نقدی خود را از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۷۷۱*۱# و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۲۹۲ نزد بانک ملی واریز نمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.