×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بیانیه سوم و پیام تشکر هیئت دانش آموزی حضرت علی اکبر (ع) برازجان از مسئولین نیروی انتظامی و دادستانی و حمایت قاطع هیئت های مذهبی و مساجد شهرستان از مواضع هیئت دانش آموزی در پی انتقاد از اقدام هنجارشکنانه اخیر در شهر برازجان  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ بیانیه سوم و پیام تشکر هیئت دانش آموزی حضرت علی اکبر (ع) برازجان از مسئولین نیروی انتظامی و دادستانی و حمایت قاطع هیئت های مذهبی و مساجد شهرستان از مواضع هیئت دانش آموزی در پی انتقاد از اقدام هنجارشکنانه اخیر در شهر برازجان بدین شرح اعلام شد 

قال الله؛ ( *کُنْتُمْ خَیْرَ أُمَّهٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ* )
شمـا بهترین امتـی هستید که برای مردمان پدید آمده اند که به نیکی فرمان می دهید و از ناشایستی باز می دارید و به خدا ایمان دارید.

*باسلام خدمت مردم انقلابی و شهید پرور شهر برازجان آخرین اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در خصوص هنجارشکنی اخیر توسط فرزندان شما در هیئت دانش آموزی حضرت علی اکبر(ع) برازجان به اطلاع رسانده می شود؛*
۱.طی تماس تلفنی با مسئولین نیروی انتظامی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در برخورد با عاملان این اقدام هنجارشکنانه پیگیری گردید. طبق اعلام نیروی انتظامی با اخذ مجوز از دادستان محترم عوامل این اقدام دستگیر و پرونده آنان در حال تکمیل می باشد. لذا در اینجا هیئت دانش آموزی از تلاش ها و دغدغه مجموعه دادستانی و نیروی انتظامی به ویژه فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان جناب سرهنگ آراوند تقدیر و تشکر بعمل می آورد.
۲.تقدیر و تشکر ویژه میکنیم از حمایت های همه مساجد، هیئت های مذهبی ، شخصیت ها و امام جمعه محترم برازجان که با بیانیه ها و تماس ها از اقدامات هیئت دانش آموزی حمایت کرده و در این صحنه وحدت و همگرایی خود را در عمل نشان دادند.
۳.جا دارد مجددا انتقاد کنیم از شورای اسلامی شهر برازجان که بجای حمایت از مواضع دلسوزانه این هیئت و مردم انقلابی شهر برازجان در دفاع از ارزش ها ،اقدام به نامه نگاری با دستگاه های مختلف جهت زیرسوال بردن این هیئت و رفع ابهاماتی که در بیانیه اول وجود داشت که همان‌ابهامات نیز در تماس های تلفنی با دو تن از اعضای شورا و همچنین در بیانیه دوم به صورت شفاف بیان و رفع شد. نموده اند . اعضای شورا اسلامی شهر بخصوص ریاست شورا بجای پرداختن به اصل موضوع بیانیه بیشتر به حواشی آن پرداختند، و تا آخرین لحظات صدور بیانیه سوم نیز این عمل زشت را که توسط افراد محدود انجام شد، محکوم نکردند.‌‌ همچنان این هیئت منتظر محکوم کردن این حرکت غیراسلامی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر است و اگر رئیس شورای شهر این کار را انجام نمی دهد، انتظار است سایر اعضای شورای شهر که دلشان با اسلام و انقلاب است به صورت فردی این عمل را محکوم نمایند.
۴.هیئت دانش آموزی بنا به درخواست های مردمی و هیئت ها و مساجد اقدام به راه اندازی کارگروه تخصصی با عنوان ،مطالبه فرهنگ اسلامی، نموده است. علاقمندان می توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۶۲۹۳۹۱۶ در پیام رسان ایتا و واتس اپ در نشست های تخصصی و گروه های اطلاعرسانی عضو شوند. این گروه به صورت مستمر اقدامات را لازم پیگیری و دنبال خواهد کرد.

در پایان هیئت دانش آموزی حضرت علی اکبر (ع) برازجان اعلام می دارد ، با تمام توان و با عزمی راسخ در دفاع از ارزش های انقلاب ایستاده و با سرلوح قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری و به صورت تشکیلاتی و با پشتیبانه خط سرخ عاشورا و خط سبز ظهور برای اعتلای ایران اسلامی و رسیدن اهداف انقلاب اسلامی شبانه روز تلاش خواهد کرد.
هیئت دانش آموزی با برنامه ریزی و برگزاری دورها ، کلاس های منظم تاکنون توانسته حدود ۳۲ سخنران دانش آموز، ۱۸ مجری ، ۱۸ سخنران قرآنی ، گروه سرود ، تئاتر ، سینما دانش آموز ، ماهنامه صدای دانش آموز ، کلاس های تقویتی و مشاوره کنکور ، برگزاری دوره های مطالعاتی مختلف و برگزاری مراسمات با سبکی جدید ، مطالبه گری به نفع مردم ، راه اندازی مرکز نیکوکاری و گروه جهادی ، و ده ها برنامه دیگر را با سازماندهی حدود ۱۰۰ جوان به صورت کادر مدیریتی و اجرایی هیئت مرکزی و حدود ۲۳۰ نفر اعضای فعال کمیته های اصلی و با جامع هدف حدود ۱۰ هزار نفری در حال فعالیت می باشد.

والسلام علیکم
*کمیته بصیرتی ،سیاسی هیئت دانش آموزی حضرت علی اکبر (ع) برازجان*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.