×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه هیات سائلین الزهرا(س) و کانون فرهنگی اندیشه وگروه جهادی شهید حججی و مسجد امام حسین ع برازجان، در محکومیت حرکت زشت و هنجار شکنانه دوچرخه سواری زنان و دختران بد حجاب در برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ بیانیه هیات سائلین الزهرا(س) و کانون فرهنگی اندیشه وگروه جهادی شهید حججی و مسجد امام حسین ع برازجان، در محکومیت حرکت زشت و هنجار شکنانه دوچرخه سواری زنان و دختران بد حجاب در برازجان بدین شرح اعلام شد .

                                (( بسم الله الرحمن الرحیم ))

شهر برازجان با تقدیم صد ها شهید و هزاران ایثارگر وجانباز در جهت حفظ امنیت ، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ ارزشهای انقلاب ، بعنوان ستاره ای درخشان در گستره جغرافیایی ایران اسلامی میدرخشد.

متاسفانه بعضا شاهدیم با کج سلیقه گی و کوتاه اندیشی برخی از مسئولان و متولیان حرکاتی ناشایست در این شهر اتفاق می افتد که باعث هنجارشکن عمومی و توهین به ساحت مقدس اسلام و مردم غیرتمند این دیار است.

لذا ما جمعی از جوانان انقلابی و مردم دیار دارالحماسه برازجان ضمن محکومیت حرکت زشت برگزاری مسابقه دوچرخه سواری زنان و دختران بدحجاب که منجر به تشویش اذهان عمومی و تهیه خوراک تبلیغاتی برای رسانه های معاند و ضد انقلاب و همچنین توهین به ساحت مقدس مردم غیرتمند این دیار شده است را محکوم کرده و از حرکت انقلابی هیات دانش آموزی حضرت علی اکبر(ع) و فرمایشات امام جمعه محترم شهر برازجان در محکومیت این حرکت مذبوحانه ، حمایت قاطع خود را اعلام میداریم.

و از مسئولین مربوطه تقاضای جدی داریم با اتخاذ تصمیمات صحیح و برخورد با متخلفین و مجریان این حرکات ناشایست به نحوی اقدام نمایند تا دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار در دیار ما نباشیم.

والسلام
«والعاقبه للمتقین »

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.