×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جدیدترین جزئیات از قتل هولناک در کنگان: قاتل شناسایی شد/  تعداد قربانیان به ۷نفر رسید

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ رئیس پلیس کنگان با اشاره به اینکه “قاتل خانواده ۵ نفره شهروندان کنگانی، دارای سابقه قتل و حمل موادمخدر است” گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده این قاتل ۷نفر را به قتل رسانده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات بیشتر قتل شب گذشته در کنگان اظهار داشت: قاتل ساعت ۲۱ شب گذشته با ورود به  منزل خانواده مقتولان در یکی از محلات شهر کنگان با اسلحه کلاش مادر بزرگ، ۳ دختر و یک جوان خواستگار یکی از دختران خانواده را به قتل می رساند. 
فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه قاتل پس از این جنایت متواری می‌شود افزود: قاتل شناسایی شده و عملیات کشف مخفیگاه و دستگیری آن آغاز شده است.
وی با بیان اینکه متهم سابقه ارتکاب قتل در سال ۱۳۷۳ را دارد تصریح کرد: قاتل در سال ۷۳ پس از وقوع قتل با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شد و پس از  آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال سابقه زندان در پرونده دارد.
رئیس پلیس کنگان با اشاره به تشکیل تیم ویژه برای دستگیری قاتل گفت: با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند پلیس، عملیات دستگیری قاتل آغاز شده است.
دادستان بوشهر: باز شدن گره سه فقره قتل شهروندان کنگانی توسط دادستان بوشهر
شب گذشته قتل یک خانواده پنج نفره به همراه یک فرد دیگر در شهر کنگان استان بوشهر، افکار عمومی را در بهت فرو برد، این در حالی است که هفته گذشته نیز فرد دیگری در همین شهر به قتل رسیده بود.
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر  در خصوص این قتل ها اظهار داشت: بررسی های اولیه ما نشان می دهد که قاتل هر سه رویداد جداگانه انجام شده که منجر به کشته شدن هفت شهروند کنگانی شده، یک نفر است.
علی حسن پور ادامه داد: این متهم در دهه هفتاد مرتکب قتل شده که توانسته بود رضایت خانواده مقتول را جلب کند اما پس از آن به دلیل حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از کشورهای همسایه به ۲۰ سال زندان محکوم شد.
وی بیان کرد: این قاتل ، پسرعموی خانواده ای است که شب گذشته با اسحله گرم دحتر عموهای ۲۱، ۱۸ و ۱۴ ساله ، مادر بزرگ ۷۵ ساله آنها و یک جوان ۲۱ ساله که قصد ازدواج با یکی از این دختران خانواده را داشته را به قتل رسانده است.
دادستان بوشهر بیان کرد: در شب گذشته همین فرد، اقدام به قتل دیگری در شهر کنگان کرده و فردی دیگر را با اسحله گرم کشته است.
حسن پور بیان کرد: در هفته گذشته نیز فردی در شهر کنگان به قتل رسیده که بررسی ها، نشان می دهد قاتل این فرد ، همان قاتل شب گذشته ۶ شهروند کنگانی است
 منتشر شده در ظهر جمعه /افزایش قربانیان در کنگان 
دقایقی قبل یک شهروند کنگانی کشته شد
به گزارش آینه جم؛  منابع محلی به  سوک اعلام کردند: ظهر امروز جمعه ۲۹ اسفندماه، یکی از کاسبان شهر کنگان با اسلحه گرم کشته شد.
 گفته می شود وی در منزلش در حال استراحت بوده که مهاجم یا مهاجمین با ورود به عنف، وی را با اسلحه گرم به قتل رسانده اند.
 از شب گذشته تاکنون، هفت نفر از شهروندان کنگانی کشته شده اند و با احتساب قتل روزهای گذشته تاکنون ۸ نفر کشته شده است.  آینه جم 

♦️تعداد کشته شدگان جنایت در کنگان به ۸ نفر رسید

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر:

متأسفانه تاکنون ۸ نفر در شهرستان کنگان منتسب به یک قاتل به قتل رسیده‌اند که ۷ نفر از آن‌ها از شب گذشته تا ظهر امروز بوده است.

از شب گذشته تاکنون ۳ درگیری منجر به قتل در کنگان ثبت شده است که در یک حادثه ۵ نفر و در دو حادثه جداگانه دو نفر به قتل رسیده‌اند.

قاتل این درگیری‌ها شناسایی شده است و اقدامات لازم برای دستگیری در حال انجام است.
عکس قاتل در فضای مجازی منتشر شده است.

قاتل و مقتولان اصالتاً غیر بومی و مهاجر هستند و در شهرستان کنگان سکونت داشته‌اند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.