×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۰۱ نفر جهت حضور در انتخابات شوراهای شهر شهرستان دشتستان ثبت نام کردند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان‌ سلام؛ فرماندار دشتستان: مشارکت حدود ۸ درصدی بانوان و بیش از ۹۲ درصدی آقایان جهت عضویت در شوراهای اسلامی شهر +جزئیات به تفکیک شهرها

فرماندار دشتستان افزود :جهت حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان تعداد ۲۰۱ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان ؛  فرمانداری دشتستان فتح الله نوروزی با اشاره به جایگاه شوراها در جامعه اظهار داشت:شوراهای اسلامی نماد مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جایگاه ویژه ای در پیشرفت و توسعه شهرها دارند.

نوروزی افزود:شورای شهر در واقع یک پارلمان محلی است و تصمیمات توسعه ای شهر در این نهاد اتخاذ می شود و نقش تعیین کننده ای دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتستان از ثبت نام ۲۰۱ نفر جهت حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر خبر داد و افزود: ۱۶ زن و ۱۸۵ مرد داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهرهای شهرستان شدند.

نوروزی بیان داشت: در شهر برازجان ۶۷ نفر ۹ زن و ۵۸ مرد ،شهر آب پخش ۲۲ نفر که ۳ زن و ۱۹ مرد،شهر بوشکان ۱۵ مرد،تنگ ارم ۱۵ مرد،دالکی ۱۱ مرد،سعدآباد ۱۶ مرد،شبانکاره ۱۸ مرد،کلمه ۳ زن و ۱۱ مرد،وحدتیه یک زن و ۲۲ مرد جهت عضویت در شورای شهر داوطلب شدند

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد:ستاد ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر تا پایان مهلت قانونی با انگیزه پای کار بودند و بحمدلله تمام مراحل با دقت و سلامت کامل برگزار شد.

نوروزی افزود:از تعداد ۲۰۱ ثبت نام کننده ۱۵۰ نفر ثبت نام خود را به صورت حضوری و ۵۱ نفر به صورت غیرحضوری انجام دادند.

وی در پایان ابراز داشت:میزان مشارکت بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر حدود ۸ درصد و آقایان نیز بالغ بر ۹۲ درصد بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.