×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده مردم دشتستان: تأمین اجتماعی به تعهدات خود در دشتستان عمل کند / ‏‬ انتظار پارتی‌بازی نداریم ولی حقمان را می‌خواهیم / ‏‬ لزوم ساخت یک بیمارستان کامل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ساخت یک بیمارستان عمومی کامل توسط تأمین اجتماعی در این شهرستان گفت: تأمین اجتماعی به تعهدات خود در دشتستان عمل کند.

 دکتر ابراهیم رضایی در ارتباط زنده با مردم در مورد سوالی در مورد کمبود خدمات درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های درمانی با کمبودها و مشکلاتی روبرو است که انتظار می‌رود وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌ای در این زمینه خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

 وی اضافه کرد: استان بوشهر به خاطر استقرار صنایع و اشتغال حجم بالای کارگران، سود زیادی را به تأمین اجتماعی وارد می‌کند و همچنین میزبان برخی از بنگاه ها و شرکت‌های بزرگ سازمان تأمین اجتماعی است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در استان بوشهر با مشکلات و کمبودهای زیادی در حوزه درمانی روبرو هستیم، تصریح کرد: در قبال منفعت و خدماتی که به تأمین اجتماعی داده می‌شود، انتظار داریم این سازمان نیز به تعهدات خود در دشتستان و استان عمل کند.

 وی با اشاره به اینکه بیمارستان مهر تأمین اجتماعی در برازجان با حداقل امکانات و زیرساخت‌ها فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز این بیمارستان و همچنین ایجاد درمانگاه در بخش‌های شهرستان دشتستان از مطالبات و انتظارات مردم شهرستان است.

رضایی افزود : انتظار پارتی‌بازی نداریم ولی انتظار داریم که حق این مردم داده شود و حداقل یک بیمارستان کامل و مجهز برای شهرستان دشتستان توسط تأمین اجتماعی ساخته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.