×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشور ما نیازمند تفکر اجرایی و عملیاتی است

پایگاه خبری تحلیلی سلام؛ سردار رستم قاسمی معاون سپاه قدس : پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با مردم شهر برازجان استان بوشهر در حسینیه اعظم این شهر اظهار داشت: 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ به جرات عرض می‌کنم که امکان تبیین و ریل‌گذاری شرایط اقتصادی کشور وجود دارد و می‌توان با فاصله گرفتن از اقتصاد متکی به نفت و تکیه بر امکانات و توانمندی‌های داخلی از وضعیت کنونی فاصله گرفت.

وی افزود: امروز با شعار‌هایی همچون می‌شود و باید بشود دیگر نمی‌توان کشور را اداره کرد و مردم هم دیگر این حرف‌ها را باور نمی‌کنند.
معاون فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه نیرو‌های انسانی توانمند و با استعداد ایرانی در دنیا زبانزد هستند عنوان کرد: حوزه مسکن از حوزه‌هایی است که می‌توان با تمرکز بر آن بخش زیادی از مشکلات کشور را حل کرد.
وی ادامه داد: اگر ما سالی یک میلیون مسکن بسازیم، بیشترین اشتغال کشور در این حوزه ایجاد خواهد شد و علاوه بر آن صنعت کشور رونق خواهد گرفت و شرایط نیز برای اشتغال و ازدواج جوانان فراهم می‌شود.
قاسمی تاکید کرد: در حوزه صادرات امروز استان بوشهر می‌تواند یکی از مبادی مهم صادرات کشور باشد، اما واقعا از چند درصد ظرفیت دریایی این استان استفاده می‌شود؟
وی با بیان اینکه مسیر فعلی فقط در حد شعار و حرف است و نتیجه آن جز وضع موجود نیست اظهار کرد: امروز ما نیاز به یک تفکر اجرایی و عملیاتی داریم که بتوانیم سرمایه‌های انسانی و خدادادی کشور را تبدیل به دستاورد‌های اقتصادی کنیم که نتیجه آن رونق سفره مردم باشد.
معاون سپاه قدس تاکید کرد: تا انتخابات ۱۴۰۰ هنوز فاصله زیادی داریم و می‌توان شرایط کشور را با تغییرات اساسی و بنیادی در این ایستگاهی که قرار دارد تغییر داد.
وی عنوان کرد: متاسفانه امروز در حوزه سیاست، به جای سیاستمداری پناه برده‌ایم به سیاست بازی و به‌جای راستگویی، صفا و حقیقت، ریا، دروغ و بی صداقتی را شاهدیم.
قاسمی گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی که امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم بخش عمده‌ای از آن به مسائل اقتصادی و رفاه مردم مرتبط و حل شدنی است. صدا و  سیما 
در پایان پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به اطلاع می رساند که سفر این مقام مسئول ۱۴ و ۱۵ اسفند در استان بوشهر ادامه دارد که در آنجا هم سخنانی بیان خواهند نمود 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.