×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت دوازدهم اسفند، روز برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  ؛ پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت دوازدهم اسفند، “روز برازجان” بدین شرح اعلام شد 

برازجان!

نامی به بلندای صدها سال دیرینگی و افتخار؛ سرزمینی که تاریخش پر است از صدها و بلکه هزارها فرزند نام‌آور و انسان شجاع، فرهیخته و ارزشمندی که ذکر نامشان هم کوهی از غرور و افتخار را پشتوانه‌ی عزت و سربلندی این شهر سربلند قرار داده است.

شهر زیبایی که همواره به وجودش و به داشتنش فارغ از تمام کژاندیشی‌های کج‌اندیشان افتخار کرده‌ایم و فرزندان فهیمش تا بوده برای آبادانی‌اش -علیرغم همه‌ی موانع- از پای ننشسته‌اند تا این امانت بزرگ تاریخ همچنان -سرزنده و استوار- مسیر رشد و پیشرفت را پیش روی خود ببیند.

اینک در موسم شکوفایی نخل‌های سرفراز و در آستانه‌ی دوازدهم اسفند قرار داریم؛ روزی که با حسن نیت و همدلی خدمتگزاران صادق این دیار به نام زیبای “برازجان” نامگذاری گردیده و فرصتی شده برای نکوداشت شهر تاریخی و زیبایمان.

اینجانب به عنوان فرزند کوچک این دیار و خدمتگزار شهر و شهروندان نیک‌اندیش شهر عزیزم برازجان فرا رسیدن این روز بزرگ را به همه‌ی همشهریان گرانقدر و فرزندان فرهیخته و فهیم برازجان عزیز تبریک عرض نموده، سربلندی و سرفرازی برازجان و همه‌ی فرزندان شریفش را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

با احترام
محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.