×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین بانوی موفق ساخت ترکیب رنگ خودرو استان بوشهر ؛ هدف از رسانه ای کردن این امر، بزرگ جلوه دادن کار من نیست در اصل هدفم این است که ،  سایربانوان سرزمینم کاربزرگ مردانه ای را انجام دهند که زن هم می تواندانجام دهد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ مراسم افتتاحیه کارگاه ترکیب رنگ خودرو نیلی ، تاریخ ۲۱ بهمن در ساختمان فردوسی دانشگاه پیام نور با حضور شهردار برازجان مهندس محمدی  و هیئت همراه ایشان و شورای شهر آقایان بنافی و مصدقی ، اعضاء هیئت علمی دانشگاه پیام نور و رییس کل امور بانوان استان خانم آذر شب ، رییس امور بانوان شهرستان خانم موسوی، رییس کمیته امداد آقای قیطاس، آقای صادق پورافشار و آقای دکتر بصیرتی از تهران برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ بعد از تلاوت کلام وحی و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران در ابتدای افتتاحیه این کارگاه مجری برنامه خانم ریحانه احمدی  سخنان خود را به این شیوایی و رسایی  بیان داشت که فرموند ؛  عرض سلام و خوش آمدگویی از ریحانه احمدی مجری برنامه در مراسم عرصه رنگ سازی خودرو برای اولین بانوی رنگ ساز ایرانی در استان بوشهر ، اولین بانوی رنگ ساز ایران، نیلوفراسفندیاری از شهرو دیار استان بوشهر.

خانم احمدی مجری برنامه مثالی را برای ما از راز موفقیت سقراط بیان نمود که آن را به شر ح در اوردیم

ایشان مثال را چنین توضیح دادند ؛یک فردی خدمت سقراط رسید سقراط به آن مرد گفت فردا صبح بیا جنب رود که بهت آدرس می دهم .فردا صبح هردو رفتند وسط رود سقراط آن مرد را می برد وسط آب و زیر آب سرش را فشار می دهد که نفسش نمی آید آن مرد تلاش می کند که خود را نجات دهد بعد سقراط سر آن را از آب بیرون آورد و پرسید که وقتی سرت زیر آب بود چه فکری داشتی میکردید.آن مرد گفت فقط اون زیر دنبال نفس بودم.آدمی دنبال آرزویی ک دارد می رود وبه دنبال هدفش می رودکه خودم رانجات دهم.

در ادامه مجری برنامه افزود: از بانوی موفق و ستاره درخشان تشکر می کنیم که نفس گرم برای شهرمان را دارد که آن رئیس امور بانوان خانم آذرشب عزیز هستند و ادامه سخن را به خانم آذرشب رئیس امور بانوان سپردند . 

خانم آذرشب رئیس امور بانوان :عرض ادب و احترام دارم برای حضار محترم و برادران و خواهران عزیز و سپاسگذارم که در خدمت مردم باشم و مراسم افتخار آفرین بانو را در کنار هم باشیم و جشن بگیریم. ایام گذشته میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا و ایام یوم الله ۲۲ بهمن ماه را خدمت تمام شیرزنان کهن دیار ایران و مهر بانوان همشهری خودم در برازجان و نشست امروز را تبریک میگویم.

ریس امور بانوان افزود؛ نمونه هایی در اطراف خودمان هست که داستان جنگندگی و مبارز خود را که با شرایطی که مناسب نبوده ولی علاوه بر قله های موفقیت زمینه و اعتماد به نفس را مهیا میکنندو برای هیچ زنی حدومرزی وجودندارد ، که برای زنان که دست نیافته نباشدو خیلی کارها را در فراز و نشیب خواهیم داشت و هیچ کدام از محدودیت ها جلودار وبازدارنده نخواهدبودوقتی ما بخواهیم برای هدفی را دنبال می کنیم .

این مقام مسئول ادامه  داد: برای رسیدن به اهدافمان و همراهی خانواده مان که در کنارمان هست مهم است و ممنون از خانواده هایمان هستیم برای اینکه رویاهایمان را تبدیل به واقعیت کنیم .

در پایان خان آذرشب افزود؛ ما شاهد موفقیت زنان توانمند مرزوبوممان باشیم از تمام اقشار و اصناف جامعه برای برنامه ریزی و سیاست گذاری کسب نظر و مشارکت جویی شود در غیر اینصورت همه این افراد باملاحظه برنامه ریزی کرده باشیم و با کوچکترین بخش باید برنامه ریزی داشته باشیم از یک مادر با فرزند بدون نگرانی در یک فضای عمومی قرار بگیرد تا یک سالمند و توانمند و این مشارکت جویی درواقع باعث میشود.که پرتی زمان نداشته باشیم و رضایتمندی اجتماعی را مورد نظر تمام مجریان اتفاق بیفتد.و در آخر از صبروشکیبایی شما در برابرگوش سپردن به حرف من از شما سپاسگذارم،مانا و پایدار باشید.

در پایان افتتاحیه این کارگاه بانو نیلوفر اسفندیاری ؛ بانوی موفق ساخت ترکیب رنگ خودرو سخنان خود را بیان نمود . 

ابتدا عرض سلام و خیرمقدم به حضار محترم،ضمن تبریک بابت ایام ۲۲ بهمن ،بانوان ما بعداز انقلاب نقش بسیار فعالی درجامعه داشته اند .
تعریف زنانه و مردانه کاملا اشتباه است من فمنیست نیستم اما عقیده دارم انسان به یاری خدا قادر به انجام هر کاریست که اراده کند
مدتها تحقیق کردم و توانایی خودم و نیاز جامعه را سنجیدم و این حرفه را انتخاب کردم به عنوان یک حقوقی و اولین بانویی که در سطح کشور ترکیب رنگ خودرو کار میکنه امید دارم که حرفه ای که انتخاب کرده ام موجب ترغیب بانوان سرزمینم به ورود به حرفه ای که علاقه دارند، شود
من محدودیت پذیرم اما موفقیت های من محدودیت پذیر نیست. من خودم را به این کارگاه کوچک محدود نخواهم کرد و ان شاءالله فکرهای بزرگتری در سر دارم.در کشورما بایدخام فروشی متوقف شود.
از مسوولین خواهش میکنم چنانچه کسی در راستای بکارگیری منابع تولیدی رو استارت میزنه حمایت کنید، متاسفانه در ایران در ابتدای امر وقتی کسی قصد شروع کاری را دارد اینقدر از این اداره به ان اداره پاس داده میشود که همه وقت و انرژی اش را از دست میدهد.


در کشور ما کارزیاد است الزامی وجود ندارد که حرفه شما مناسب با رشته تحصیلی شما باشد، اگر کاری مناسب تخصص شما نبود نسبت به کاری که وجود دارد متخصص شوید، من در این کار تخصص و پیش زمینه ای نداشتم اما همت کردم و سختی راه و کار و دوری از شهر و خانواده را به جان خریدم و یاد گرفتم.
وی افزود؛ هدف از رسانه ای کردن این امر، بزرگ جلوه دادن کار من نیست در اصل هدفم این است که سایربانوان سرزمینم بدانند که اگر یک زن بخواهد می شود
من مدیون خانواده ام هستم در جایی که فقرفرهنگی حکمفرما بود، حامی من بودند
من در خانواده ی ثروتمندی به دنیا نیامدم اما بدون شک خانواده من بزرگترین ثروت من هستند.
پدر من کارگر است و من افتخار میکنم که من را با نون حلال بزرگ کرده اند.
خانم اسفندیاری ادامه داد ؛ کمال تشکر از خانواده ام و تشکر از خانم فردوس و آقای قیطاس بزرگوار و تشکر از دکترعلوی و تشکر از رئیس امور بانوان خانم آذرشب و خانم موسوی بزرگوار و تشکر از جناب شهردار و هیئت همراهان ایشان و تشکر از فرمانداری و شورای شهر آقای بنافی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه پیام نورو آقای جمالی نمایندگی سایپا و تشکر از حمایت و مساعدت آقای صادق پورافشار و آقای دکتر بصیرتی از تهران ،تشکر از همه این عزیزانی که در این مسیر همراه من بودند.سخن را کوتاه میکنم.
برای رونمایی از لوگوی کارگاه از پدرم رحمان اسفندیاری و مادرم دعوت میکنم که در ادامه همراه با تشکر از مهر خانوادگی و بوسیدن دستان پدر و مادر ایشان بود.

در پایان اعلام می دارم؛ اسم کارگاه من نیلی است که طراحی این لوگو را خودم انجام داده ام و  نیلی نام گذاری کردم و دلیل این نام گذاری این است که نیلی نام یک رنگ است و پدرم از کودکی من را نیلی صدا میزد

و اما در پایان این محفل در پایان آقای قیطاس رییس کمیته امداد فرمودن من از چنین بانوانی حمایت میکنم و چنانچه ایشون بخوان کارگاهی رو راه اندازی کنن که از مددجویان کمیته امداد استفاده بشه برای کار در کارگاه به ازای هر فرد پنجاه میلیون وام در اختیارشون میذاریم و تا دو سال بیمه افراد رو متقبل میشیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.