×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی ، به مناسبت دهه فجر در هلال احمر افتتاح شد و تا ۱۵ اسفند به کار خود ادامه می دهد

باشگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نمایشگاه کتاب با پنجاه درصد تخفیف به مناسبت دهه فجردربرازجان افتتاح شد‌.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ برازجان سلام “صبح امروز۱۵ بهمن ماه و با حضور کارگروه فرهنگی هنری ستاد دهه فجر ،امام جمعه دشتستان، جمعی از پیشکسوتان در عرصه نویسندگی و همچنین فعالین این عرصه ،نمایشگاه بزرگ کتاب فجربه همت کتابفروشی دشتستان بزرگ وبا همکاری ومجوزاداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتستان افتتاح شد.
به گزارش برازجان سلام”به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر،نمایشگاه کتابی با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در سالن اداره هلال احمربرازجان با حضورحجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان،شنان پوررئیس اداره فرهنگ وارشاد دشتستان ،متین ،نیکنام ازاعضای شورای اسلامی شهر برازجان ، اسدی دبیربرگزاری هماهنگی برنامه های دهه فجردردشتستان،کوهکن مسئول اداره فرهنگی ورزشی شهرداری، عباسی مسئول کتابخانه شهید بهشتی،مصدقی فرد مسئول بسیج اصناف وجمعی از پیشکسوتان در عرصه نویسندگی و همچنین فعالین این عرصه شهرستان افتتاح شد.
حبیب قاسمی دبیر نمایشگاه ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) گفت:نمایشگاه بزرگ کتاب فجر چند سالی است که با هماهنگی هایی که با ناشران درسطح کشور انجام می گردد ،آخرین تالیفات آنها را جهت ارائه دراین نمایشگاه جمع آوری می کنیم.
قاسمی ادامه داد:امسال با وجود شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا ،با تهمیدات لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی موفق شدیم این خدمت را در اختیار مردم دشتستان قرار دهیم ودراین راه از تمامی کسانی که ما را همیاری نموده اند صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.
قاسمی افزود:درنمایشگاه بزرگ کتاب امسال از هزاروپانصدعنوان وبیست و هشت هزارجلد کتاب از دویست و هشتاد ناشر استفاده شده است که کتاب های درسی را در این دوره بخاطر شرایط خاص تحصیلی دانش آموزان و تدریس در فضای مجازی از عنواین کتابها حذف نمودیم و درزمینه علمی،مذهبی،رمان،روانشانسی، کودک و نوجوان،قرانی و یک غرفه خاص از کتاب های استان بوشهر که در زمینه های گوناگون چاپ شده نیز دراین نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است .
مدیر نمایشگاه بزرگ کتاب فجر همچنین افزود:درنمایشگاه امسال از چندین اثر که بنام حاج قاسم سلیمانی منتتشر شده است رونمایی شده است و هم اکنون موجود است.
لازم به ذکراست که درحاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از دست اندرکاران این عرصه،ازخدمات پیشکسوت برازجانی محمئد تقی کاویانی قدردانی شد و لوح تقدیر به ایشان اعطا شد
محمدتقی کاویانی از بدو تاسیس در زمان مرحوم حاج آقا اعتصامی که اولین مسئول کتابخانه بودند عضو بوده تا حالا، در سن ۷۸ سالگی یکی از اعضای فعال و کتاب‌خوان کتابخانه می‌باشند.
مکان:برازجان:چهارراه مخابرات،سالن هلال احمر،ازتاریخ ۱۵ بهمن ماه لغایت ۱۵ اسفند بارعایت کامل پروتکل بهداشتی جهت علاقه مندان دایرمی باشد.
ساعت بازدید:ساعت ۹صبح الی ۱۳ وعصر۱۶ الی ۲۱

تاریغ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.