×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در پیامی هفته دهه فجر را تبریک اعلام نمود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ به مناسبت آغاز دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر پیامی صادر کرد .

متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا سوره اسرا آیه ۸۱))
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است
((والفجرِ و لَیالٍ عَشْر)) دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد .

در آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه شهرستان بوشهر تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

اینجانب با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته و آرزوی سلامتی طول عمر با عزت برای همکاران در مجموعه مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر و جامعه هدف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم .

آرزو منوچهری
سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.