×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه برازجان : در ایام فاطمیه مساجد و هیئت های مذهبی مراسمات سخنرانی و عزاداری باشکوهی برگزار نمایند و برگزاری مراسم ایام فاطمیه جایگاه نماز از امروز ۷ دی به مدت چهار روز

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ امام جمعه برازجان : در ایام فاطمیه مساجد و هیئت های مذهبی مراسمات سخنرانی و عزاداری باشکوهی برگزار نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان اقامه شد .

ایشان در خطبه اول به درسهای تربیتی سوره حمد اشاره و اظهار امیدواری نمودند که خداوند همگان را در صراط مستقیم استوار و ثابت قدم بدارد .

گزیده ای از خطبه دوم به شرح زیر می باشد :

۱) شکرگزاری بابت بهتر شدن شرایط و اقامه مجدد نماز جمعه

۲) تقدیر از مردم خوب و نجیب برای رعایت مسائل بهداشتی در اوضاع بیماری کرونا و همکاری با مسوؤلان بهداشت و درمان که الحمدالله به همین علت شرایط شهرستان بهتر شده است .

۳) تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار و همچنین تقدیر از پرستاران که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند .

۴) تبریک به مدیران و کارکنان اداره ثبت احوال به مناسبت سوم دی ماه روز ثبت احوال

۵) تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) به همه موحدان و مسیحیان عالم

۶) پنجم دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است . در حادثه سیل شهرستان که بخشی از مناطق وحدتیه و شبانکاره را فرا گرفت لازم است مسوؤلان مربوطه نسبت به جبران خسارت و کمک به آسیب دیدگان نهایت همکاری داشته باشند و برای تکرار نشدن چنین خطراتی پیش بینی و چاره جویی نمایند .

از مسوؤلان استانی و شهرستانی و گروه های جهادی بویژه آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه که از منطقه بازدید نمودند و دستورات و پیگیری های لازم را داشتند تقدیر و تشکر می نمایم .

۷) هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام (ره) در سال ۱۳۵۸ می باشد که از مردم عزیز دعوت می کنم جهت همکاری در طرح آموزش خانه محور با توجه به شرایط بیماری کرونا

۸) نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت می باشد که ضمن تبریک این مناسبت مهم، لازم است برای درس آموزی و عبرت گیری جامعه مراسمات گرامی داشت باشکوه برگزار گردد.

۹) رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ستاد برگزاری سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی (ره) بویژه موضوع ارکان اصلی گفتمان مقاومت بیانات ارزشمندی داشتند که اشاره ای کوتاه به آن می نمایم :

– در همه زمینه ها قوی باشید .
– به دشمن اعتماد نکنید .
– اتحاد ملی را حفظ و تقویت کنید .
– پیش از رفع تحریم به فکر خنثی سازی تحریم باشید .

۱۰) هفته آینده ایام فاطمیه اول را داریم که لازم است مساجد و هیئت های مذهبی مراسمات سخنرانی و عزاداری باشکوهی برگزار نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.