×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه امام جمعه برازجان در محکومیت سخنان موهن روحانی ساده لوح و بی بصیرت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ بیانیه امام جمعه برازجان در محکومیت سخنان موهن روحانی ساده لوح و بی بصیرت بدین شرح اعلام شد

                                     بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ بودند انسانهایی که افتخارات و عناوین بزرگی را یدک کشیدند و در کنار وجود با برکت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی در سوابق خود به همراه داشتند ولی به وقت یاری و پیروی از ولی زمان خود لغزیدند و لنگیدند و از مسیر ولایت منحرف شدند.

آری، چه بسیار نام ها و انسان‌هایی این چنین برای عبرت سایرین بر صفحات تاریخ نقش بسته است.

امروز عناوینی چون اجتهاد، استاد اخلاق بودن، نماینده امام بودن و … هیچکدام تضمینی برای عدم انحراف انسان از مسیر ولایت نخواهد بود!

سخنان موهن یکی از فریب خوردگان و ساده اندیشان حوزوی که امروز موجب هلهله در اردوگاه معاندین و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیده نه از سر نادانی و جهالت بلکه از روی ساده لوحی و عدم بینش سیاسی کافی و لازم بیان شده است.

برای اباطیل و اراجیف بودن این اظهارات همین بس که خوراکی لذیذ برای رسانه‌های بیگانه و دروغ پرداز استکبار و منافقین قرار گرفته ، همچنان که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: آن روز که آمریکا «شما بخوانید رسانه‌های وابسته» از ما تعریف کنند باید عزا گرفت.

اینجانب با اعتقادی راسخ و بر آمده از استنباط های عقلی و شرعی سخنان موهن و اختلاف افکن این عنصر ساده لوح را به شدت محکوم نموده و از خدای متعال می خواهم عاقبت همه ما را با همراهی و پیروی صادقانه از ولایت ختم به شهادت بگرداند. ان شاءالله

حسن مصلح
امام جمعه برازجان
۱ دی ماه ۱۳۹۹

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.