×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیام هفته پژوهش معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : به مناسبت هفته پژوهش، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(علیه السلام) ضمن تبریک این هفته به عموم پژوهشگران، اندیشه ورزان و دانشوران، پیامی را به شرح زیر ایراد نمودند:

برخورداری از اقتدار علمی از مهمترین ابعاد پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی است. معاونت دانش و پژوهش در راستای ایجاد زمینه تولید دانش مورد نیاز آینده سپاه مبتنی بر مبانی دینی و ولایی به نقش آفرینی می پردازد.

همانطور که گفتمان انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشرفت و تکامل در ابعاد مختلف است، نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان قلب تپنده جهان اسلام بایستی در باب اقتدار و قدرت علمی در جهان حرف تازه ای داشته باشد. با وجود این شرایط، سپاه در پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی را بر عهده دارد.

مهمترین ابعاد این پیش روندگی و پیش برندگی برخورداری از اقتدار و قدرت علمی است که در این راستا نیازمند دانشی منحصر به فرد برای ایجاد و برقراری تمدن اسلامی و توسعه و رشد انقلاب اسلامی در جهان می باشد.
سپاه در عرصه های مختلف مأموریتی از تجارب زیادی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برخوردار بوده که این تجربیات با هدف رشد و شکوفایی انقلاب و به بهای خون شهداء و جانبازی جانبازان بدست آمده و دانشی را حول ارزش های اصیل انقلاب اسلامی، خدامحوری، ایثار و از خودگذشتگی و اخلاص به وجود آورده است. این دانش و تجربیات نهال مقدسی است که می تواند در آینده شکوفا و درخت تنومندی از علم و دانش اسلامی بر محور ارزش های معنوی و دینی برقرار کند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.