×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
معاونت فرهنگی امور و اوقاف خیره بوشهر  : هشتمین توزیع سبد معشیتی طرح سردار اسلام سپهدارشهید حاج قاسم سلیمانی در روستای نظر آقا برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : در هشتمین کمک های مومنانه بعد از تلاوت قران کریم و سخنان ریاست نیکوکاری نظر آقا  ، معاونت فرهنگی امور واوقاف خیریه بوشهر دد تشریح مراسم این روز افزود : تقدیرو تشکر از عنایت ویژه امام جمعه محترم شهر نظر اقا حاج اقا کشاورز که زحمت این جلسه به عهده ایشان بوده است و سروان کرامی همچون شهردار ، بخشدار و شورای اسلامی ، بسیج ، اقشار مختلف و مرکز نیکوکاری ، مسئولین دیگرو تقدیر ویژه دارم از همرهان گرامی خودم ، اداره کل امور و اوقاف حاج اقا اسماعیلی و مسئول محترم اوقاف و امور خیریه شهرستان دشتستان اقای رومزی ، هیئت همراه ایشان ، امیدوارم که خداوند به این دوستان توفیق عنایت نماید .

حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود : درآستانه اولین سالگرد شهادت سرداراسلام سپهدارشهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و به مناسبت این مهم ویژه برنامه طرح شهید سلیمانی درسراسر کشور، به فرمان رهبرانقلاب اسلامی کمک های مومنانه و حمایت از اقشار اسیب پذیردرسراسراستان و همزمان با کل کشور از طرف اوقاف وامور خیریه برگزار می شود .
این مقام مسئول ادامه داد : هزینه های این طرح از محل موقوفات نیازمندان ومستمندان فراهم شده است . دوستانی هستند که از سالهای گذشته زیاد ، اموال خود را وقف اموراوقاف و امورخیریه نموده اند ، هزینه این دوستان امروز در راه های کمک های مومنانه هزینه می شود .


حجت الاسلام موسوی افزود : مشکلات ما در جامعه از این است که  انسان از مکتب اهل بیت جدا شده است و اگر مردم ما (( حق الله )) را که می توان به خمس و زکات را از این حق الناس ها دانست اعلام کنیم ، پرداخت نمایند فقیری در کره زمین وجود نخواهد داشت .

وی افزود : یکی از مشکلاتی که در این بارندگی اخیر به وجود آمده است ، مشکل سیل است که به وجود آمده است که مسئولین محترم این جلسه با هماهنگی که با هم دارند ، کمک به این مردم سیل زده وحدتیه خود را هم از دست نخواهند داد .

در پایان هشتمین مرحله توزیع کمک های مومنانه دراستان در امروز برگزار می شود ، از ابتدای شروع بیماری کرونا در استان در راستای فرمان مقام معظم رهبری کمک های مومنانه همزمان با همکاری ادارات و نهادها شروع شد و طرح شهید سلیمانی هشتمین طرحی است که دارد برگزار می شود و با دعای عاقبت بخیری شما امیدواریم که در راستای نیات واقفین خیراندیش انجام وظیفه ما ادامه داشته باشد و ثواب این کار به روح واقفین خیراندیش برسد .

در پایان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : بسته‌های معیشتی که از محل نیات واقفان استان تهیه شده است ، شامل ۱۰ کیلو برنج، ۲ بسته ماکارونی، ۲ بسته سویا، یک عدد قوطی رب گوجه و ۲ قطعه مرغ است.

برای دیدن فیلم این مراسم در انتهای گزارش مراجعه نمائید . 

فیلم با ضربه زدن روی نوشته دیدن فیلم ببیند  ……  معاونت حجت الاسلام سید مهدی موسوی معاونت اوقاف و اامور خیریه استان بوشهر توضیح می دهد ….  دیدین فیلم 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.