×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همدلی شهروند و مسئول، رمز گذر از بحران‌ها + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : شهردار ، شورای اسلامی شهر برازجان و مسئولین هلال احمر و نیروهای نظامی همه در برازجان برای رفع بحران تا اخر راه آمده هستند 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام دیشب و ساعات اولیه صبح امروز شهرستان دشتستان و شهر برازجان یکی از کم‌سابقه‌ترین بارندگی‌های تاریخ خود را تجربه کرد. شهردار برازجان که در ساعات بارندگی در سطح شهر حضور یافت و مستقیما مشکلات را رصد کرد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار روابط عمومی شهرداری گفت: اگرچه لایروبی به‌موقع دره‌ها کمک کرد کمترین حجم سیلاب روانه‌ی مناطق مسکونی شود اما شدت بارش در زمانی کوتاه سبب شد آبهای سطحی مناطق بالادست و خیابانهای مناطق شرقی شهر به سمت مناطق غربی شهر سرازیر شود و ساعات سختی را رقم بزند.

مهندس محمدی با اشاره به تمهیدات شهرداری برای کاهش خسارتها افزود: در ساعات سخت بارندگی و سیلاب، دستورات لازم برای همراهی همکاران پرتلاشم در شهرداری برازجان با مردم صادر شد و نظارت لازم صورت گرفت تا حداقل آسیب‌ها را شاهد باشیم. نیروهای پرتلاش آتش‌نشانی، خدمات و دیگر همکاران تلاشگر حوزه‌های معاونت اجرایی و معاونت عمرانی در این ساعات بحرانی در کنار مردم قرار گرفتند و به یاری همشهریان عزیز خود شتافتند.

شهردار برازجان افزود: متاسفانه در حادثه‌ی سیل امروز شماری از خودروهای شهروندان در سیلاب گرفتار شد که همکارانمان در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان با تمام توان به یاری شهروندان شتافتند.

محمدی با اشاره به حجم پایین آسیبهای سیل با توجه به حجم بالای بارندگیها اظهار امیدواری کرد شهروندان با عدم ساخت و ساز در مناطق غیرمجاز و مسیل‌ها و حریم رودخانه‌های فصلی، رعایت بهداشت شهری و نریختن زباله و نخاله در مسیر دره‌ها، کانالهای دفع آبهای سطحی و جوهای فاضلاب با خدمتگزاران خود در شهرداری همکاری کنند تا در چنین مواقعی شاهد کمترین آسیب‌ها به تاسیسات شهری و مناطق مسکونی باشیم.

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : همراه با شهردار برازجان آزاده سرافراز حاج محراب بنافی عضوشورای اسلامی و دیگر اعضای شورا به مردم گرفتاردرسیل شهربرازجان کمک رسانی خود را به مردم انجام می دهند . 

در پایان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : نماینده دشتستان دکتر ابراهیم رضایی برای کمک به مردم برازجان در میدان جهاد حضور یافت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.