×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان اجرا می شود/۹۷ پایگاه با ۶۰۰ نیرو مجری طرح در شهرستان هستند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : ،ماریا خویش دوست صبح امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:طبق فرموده رهبر انقلاب،نیروهای بسیجی و شبکه بهداشت و درمان می توانند در کنار هم اقدامات خوبی برای مقابله با بیماری کرونا انجام دهند و در این راستا همکاری بسیار خوبی بین شبکه بهداشت و درمان و سپاه جوادالائمه(ع) و بسیجیان سلحشور شهرستان بوده است.
خویش دوست با اعلام ورود شهرستان به وضعیت زرد کرونایی ابراز داشت: با همکاری خوب مردم،اصناف،بازاریان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی،از وضعیت نارنجی به زرد رسیدیم که البته شکننده است و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی امکان ورود به وضعیت نارنجی و قرمز وجود دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از اجرای طرح سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا،جلوگیری از مرگ و میر کرونایی و حمایت از اقشار آسیب دیده ناشی از کروناست.

خویش دوست افزود: شعار این طرح، هر خانه، یک پایگاه سلامت است و امیدواریم با اجرای آن شاهد کمتر شدن بیماران کرونایی در سطح شهرستان باشیم.
وی بیان داشت:در راستای اجرای این طرح،مراقبت های بهداشتی بیشتر می شود و تست گیری هدفمند و هوشمند از مردم افزایش می یابد و به عبارتی همه ارگان های ذیربط و بسیجیان عزیز، مراقبت و حمایت از افراد پرخطر را در مناطق مختلف شهرستان بر عهده خواهند گرفت.
خویش دوست خاطرنشان کرد:بسیاری از موارد مطرح شده در این طرح از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان اجرایی شده و در قالب این طرح تشدید می شود و حضور تیم های اجرایی در منازل و نقاط و محلات سطح شهر و انجام مراقبت ها و حمایت های لازم از شاخصه های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بیان اینکه اسامی افراد مثبت شده کرونا به مراکز مختلف اعلام می شود اظهار داشت:قبلا از اعلام افرادی که تست کرونای آنها مثبت می شد اجتناب می کردیم ولی اکنون اسامی افرادی که مثبت می شوند به فرودگاه ها،ترمینال ها،اماکن پزشکی و غیره داده می شود و محدودیت های لازم در رابطه با این افراد و خانواده آنها لحاظ می گردد.
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از ایجاد ۹۷ پایگاه در گستره شهرستان جهت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود:تمهیدات لازم جهت اجرای این طرح اندیشیده شده و با همکاری سپاه جوادالائمه دشتستان ؛ حوزه ها و پایگاه های بسیج در سطح شهرستان و با بکارگیری ۶۰۰ نیروی پای کار و فعال اجرایی خواهد شد.

خویش دوست خاطرنشان کرد:مناطق پرخطر شناسایی و تقسیم بندی های لازم انجام شده است و شناسایی بیمار،تست گیری،قرنطینه و حمایت های معیشتی در محلات و منازل افراد انجام خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد:همچنان رعایت توصیه های بهداشتی الزامی است و مردم باید از طریق سامانه های وزارت بهداشت مثل ۴۰۳۰،درگاه سلامت و اپلیکیشن ماسک مشخصات خود را وارد کرده و از سلامت خود مطمئن شوند.
فرمانده بسیج سپاه جواد الائمه شهرستاگ دشتستان در این نشست اظهار داشت:این طرح با حضور پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا می شود و به فضل الهی با تمام ظرفیت خود پای کار آمده و به مردم خوب خدمت می کنیم.
سرهنگ نعمت الله غلامپور افزود:قرارگاه مرکزی این طرح در مرکز شهرستان و با مدیریت فرماندار محترم و شبکه بهداشت و درمان به عنوان معاونت فعالیت خواهند کرد.وی خاطرنشان کرد:سازماندهی پایگاه ها جهت اجرای این طرح انجام شده و نفرات نیز مشخص شده اند و آمادگی لازم جهت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.